۰ نفر

تیپ های جنجالی مریم کاویانی پس از طلاق! + عکس

۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۴۲
کد خبر: 628818
تیپ های جنجالی مریم کاویانی پس از طلاق! + عکس

مریم کاویانی عکسی جدید در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مریم کاویانی در سال ۱۳۴۹ در اهواز متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری است. شغل اصلی او پرستاری بوده و در سال ۱۳۸۱ بازیگری را آغاز کرد.  اولین کار او یک اثر سینمایی به نام رویای جوانی به کارگردانی نادر مقدس بود و پس از آن تردست، اسپاگتی در هشت دقیقه، مخمصه و هوو به ایفای نقش پرداخت. او در جدیدترین پست اینستاگرامی خود عکسی با عینک و کلاه مشکی منتشر کرده است.

تیپ های جنجالی مریم کاویانی پس از طلاق

تیپ های جنجالی مریم کاویانی پس از طلاق! + عکس

علت طلاق و جدایی مریم کاویانی از همسرش رامین مهمانپرست

رامین مهمانپرست ، سیاستمدار مطرح ایرانی، در مصاحبه جدیدی جدایی خود از همسر دومش، مریم کاویانی ، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون را تأیید کرد و از علت این اتفاق گفت. ساعاتی پس از انتشار این مصاحبه، کاویانی نیز در پستی اینستاگرامی به این خبر واکنش نشان داد.

مهمانپرست در این مصاحبه درباره ی علت جدایی شان گفت شرایط کاری او و دنیای سیاست با شرایط کاری همسرش بسیار متفاوت بود و محدودیت های زیادی برای مریم کاویانی ایجاد کرده بود که دیگر برای او قابل تحمل نبود.

وقتی به مهمانپرست گفته شد که بعضی معتقدند مریم کاویانی از ترس آنکه به سرنوشت میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران دچار شود، از او طلاق گرفت، در پاسخ گفت داستان او و مریم کاویانی با داستان محمدعلی نجفی و همسر دومش کاملاً متفاوت بود چرا که نجفی همسر داشت و ارتباط او با میترا استاد به صورت عقد موقت و پنهانی بود، اما ازدواج مهمانپرست و کاویانی رسمی و علنی بود