۰ نفر

حمله تند رامبد جوان به قیچی کردن موهای دانش آموزان

۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸
کد خبر: 627927
حمله تند رامبد جوان به قیچی کردن موهای دانش آموزان

رامبد جوان به انتشار فیلمی از قیچی کردن موی دانش‌آموزان یک مدرسه، واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، رامبد جوان، در پستی اینستاگرامی، به انتشار فیلمی از قیچی کردن موی دانش‌آموزان یک مدرسه، به تندی واکنش نشان داد. او نوشت: خجالت بکش آقای کم‌هوش و کم‌سواد و وحشی. این‌ها شاید پروفسور سمیعی و استاد شفیعی کدکنی و استاد شجریان و استاد علی دایی و استاد فیروز نادری هستند که این‌قدر ساکت و مظلوم زیر دست‌ها و نگاه ابله و حقیر تو قرار گرفتن.
واااای به حال مملکتمون وااااای به حال آیندمون.

حمله تند رامبد جوان به قیچی کردن موهای دانش آموزان

حمله تند رامبد جوان به قیچی کردن موهای دانش آموزان

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان متولد ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران ، بازیگر ، مجری و کارگردان است. تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از ۲۴ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد!

رامبد جوان اولین بار دهه هفتاد با خانم ماندانا روحی از بازیگران وقت تئاتر ازدواج کرد که خطبه عقد این دو توسط سید محمد خاتمی خوانده شد. با این حال این زندگی چند سال بعد به بن بست رسید و از یکدیگر طاق گرفتند.

رامبد جوان

ازدواج دوم

رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ وقتی ۳۷ ساله بود با سحر دولتشاهی بازیگر ۲۹ ساله ازدواج و باهم زیر یک سقف رفتند که زمان خود بسیار مورد توجه قرار گرفت. این دو باهم در گروه تئاتر آتیلا پسیانی باهم آشنا شدند اما این زندگی بعد از شش سال در سال ۱۳۹۳ به جدایی ختم شد.

رامبد جوان

ازدواج سوم و دخترش

دو سال بعد از طلاق خانوم دولتشاهی عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان شایعه رابطه این دو را سر زبان ها انداخت.

مدت ها طول کشید تا بصورت تلویحی رامبد جوان و نگار جواهریان ازدواج خود را تایید کردند. بر اساس اذعان دوستانش آنها در سال ۹۵ در کشور یونان مراسم عروسی خود را برگزار کردند که ثمره این زندگی دختری بنام ایراندخت متولد ۳۱ تیر ۹۸ در کاناداست.

رامبد جوان