۰ نفر

شباهت جالب یک زن به غول برره! + عکس

۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۰
کد خبر: 627235

شباهت جالب یک زن به غول برره! + عکس

احمد ایراندوست یا همان غول معروف شبهای برره در صفحه اینستاگرامش عکس زنی را منتشر کرد که شباهت جالبی با غول برره دارد.

شوخی احمد ایراندوست با دختر ناصرالدین شاه

به گزارش اقتصادآنلاین، این روزها و همزمان با پخش سریال جیران آخرین ساخته حسن فتحی از شبکه نمایش خانگی، بار دیگر شکل و شمایل زنان قاجار مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

احمد ایراندوست بازیگر طناز کشورمان و غول معروف شبهای برره که شباهت عجیبش با زنان قاجار به خصوص دختر ناصرالدین شاه سوژه بسیاری از کاربران در فضای مجازی شده است، صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری که در این بخش از چهره ها در نمناک مشاهده می کنید و شوخی جالبی با دختر ناصرالدین شاه به روز کرد.

رونمایی از بدل مونث غول شب های برره

احمد ایراندوست غول معروف شبهای برره و بادیگارد هنرمندان هالیوودی به تازگی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از دختر ناصر الدین شاه منتشر کرد و نوشت:

بللللللللله خیلی شبیه هستیم نکنه فامیل در بیاییم ارث بهم میرسه فکر کنم روحت شاد بدل مونث من

روی تصویر دختر ناصر الدین شاه که نوشته شده است:

دو سه شبه میاد به خوابم میگه ما فامیلیم و خواهر توام برو ادعای ارث و میراث کن من زجر زیاد کشیدم تو در آسایش باشی، کجا برم؟؟؟

دختر ناصر الدین شاه

جالب است بدانید ایرانیان در دوران قاجار ملاک زیبایی زن را به جای صورت، به چاقی او می‌دانستند و همواره زنان فربه، از محبوبیت بیشتری در دربار شاهان قاجار برخوردار بودند. در آن زمان علاوه بر شکم بزرگ، داشتن غبغب یکی از مهم ترین زینت های زن به شمار می رفته است، انیس الدوله (زیباترین زن عهد قاجار) دارای غبغبی بسیار بزرگ و به اصطلاح هفت طبقه بوده است.