۰ نفر

پسر امین حیایی طلاق گرفت!

۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۶
کد خبر: 625882
پسر امین حیایی طلاق گرفت!

در قسمتی از سریال از سرنوشت 4 شاهد طلاق دارا حیایی از فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه خواهید بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از شمانیوز، دارا حیایی  متولد سال 1376 در تهران است.  دارا حیایی  فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است که سالها پیش از هم جدا شدند.  دارا حیایی  برای نخستین بار در کنار پدرش، امین حیایی و در فیلم شعله ور به ایفای نقش پرداخته است.

مادربزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری ( مادر مونا بانکی پور) است که ازهنرپیشه های سال های پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در یک فیلم بازی کرد و بازیگری را کنار گذاشت.

مونا بانکی پور یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون فعالیت بازیگری ندارد. مونا بانکی پور در مجموعه تلویزیونی« خواب و بیدار» در نقش همسر دانیال حکیمی و فیلم سینمایی« خانه ای در شن» بازی نموده است. او سال 1375 از امین حیایی جدا شد و حضانت دارا به عهده گرفت و بهمراه پسرش دارا سالها در خارج از ایران زندگی کردند و چند سال پیش به ایران برگشتند.

دارا حیایی

پدر دارا حیایی

دارا تنها فرزند امین حیایی است که حاصل ازدواج اول او با مونا بانکی پور است.

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 19 خردادماه سال 1349 متولد شد و بازیگری را از حدود سال 1370 آغاز کرد و یکی از هنرمندان موفق و پرکار سینمای ایران است.

دارا بازیگری را به صورت جدی در کنار پدرش در فیلم شعله ور آغاز کرد و برای آموزش های لازم در این خصوص در کلاس های بازیگری پدرش ثبت نام کرد.

امین حیایی بعد از جدایی از مونا بانکی پور مادر دارا، سال 1380 با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد و سالهاست که این زوج در کنار هم زندگی میکنند.

مادر دارا حیایی

مونا بانکی پور بازیگر سابق کشورمان مادر دارا حیایی است که بعد از جدایی از امین حیایی سرپرستی پسرشان دارا را برعهده گرفت و سال های زیادی در خارج از کشور زندگی کرده است.

دارا حیایی

مادر دارا حیایی در سریال خواب و بیدار و فیلم سینمایی خانه ای در شن بازی کرد اما بعد از آن از دنیای بازیگری فاصله گرفت و علت این امر را انتظار برای انتخابی بهتر از خواب و بیدار و زندگی نکردن در ایران و حواشی بعد از جدایی اش عنوان کرده است.