۰ نفر

اتفاقی هولناک برای گیتی قاسمی، بازیگر زیرخاکی

۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۲۸
کد خبر: 621325
اتفاقی هولناک برای گیتی قاسمی، بازیگر زیرخاکی

گیتی قاسمی یکی از بازیگران ماهر و توانمند سینما و تلویزیون ایران است که به تازگی جزییاتی از ماجرای وحشتناکی که برایش اتفاق افتاده بود را تعریف کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از نمناک، گیتی قاسمی که با نقش آفرینی های فوق‌العاده ماهرانه اش در مجموعه هایی همچون، زیرخاکی و سالهای دور از خانه، جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان برای خود خلق کرد، تجربه ی تلخی را در زندگی داشته که به تازگی جزییات آن منتشر شده است.

اتفاقی هولناک در زندگی گیتی قاسمی، بازیگر زیر خاکی

گیتی قاسمی متولد ۱۶ مرداد ۱۳۵۵ در همدان که به عنوان میهمان در برنامه فرمول یک علی ضیاء حاضر شده بود، ماجرای حادثه ای که مدتها پیش برایش اتفاق افتاده و او را تا چند قدمی مرگ هم برد را تعریف کرد.

گیتی-قاسمی-در-برنامه-فرمول-یک

 

گیتی قاسمی بازیگر سریال نیسان آبی در گفتگو با علی ضیاء درباره ماجرای مرگش با نیسان آبی توضیحاتی ارائه داد. بازیگر زیرخاکی عنوان کرد:

یک بار مرگ تقریبی داشتم، من در مسیر دبیرستانمون با دوستم کنار خیابون بودیم که یک نیسان آبی از روی من رد شد، در واقع از پشت زد و من با صورت خوردم زمین.

من در تمام مدتی که جنازه ام در کف مینی بوس قرار داشت، همه افراد و دبیرهای خودم رو می دیدم و تک تک کارهایی که کردند و کجا بودن و چکار می کردن، حتی گریه کردنشون رو بعدا بهشون گفتم.

حتی در اتاق عمل می دیدم که دکترها دارن لباس هام رو پاره می کنن، تنها دغدغم این بود که من این لباس ها رو دوست داشتم، نمی دونستم چه اتفاقی افتاده.

یک هفته کما بودم و بعد فراموشی مطلق گرفتم حتی مادرم رو یادم نبود، همین الان هم حافظه کوتاه مدتم خوب کار نمی کنه و وقتی یکی خیلی ناراحتم می کنه بعدش یادم نمیاد چه کاری کرده، سه ماه در بیمارستان بستری بودم.