۰ نفر

خوش گذرانی بهرام رادان در دل آفریقا + عکس

۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱:۴۷
کد خبر: 617394
خوش گذرانی بهرام رادان در دل آفریقا + عکس

بهرام رادان عکس هایی از سفر به آفریقا منتشر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بهرام رادان با انتشار عکس های زیر نوشت: عجیب ترین و دوست داشتنی ترین سفر زندگیم...

عجیب ترین سفر بهرام رادان

بهرام رادان

 

بهرام رادان

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر سینما و تئاتر متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران است اما اصالت اصفهانی دارد. بهرام رادان مجرد است و تا کنون خبری از ازدواجش منتشر نکرده است.

بهرام رادان بهرام رادان

ورود بهرام رادان به دنیای هنر

بهرام رادان بعد از خدمت سربازی که مشغول گشتن بین آگهی های روزنامه برای یافتن شغل مناسب بود، نظرش به آگهی کلاس های بازیگری هیوا جلب شد و در این کلاس ها شرکت کرد. سر کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه شور عشق به او پیشنهاد شد و او اولین بار سال 1379 در 21 سالگی جلوی دوربین رفت و یکی از نقش های اصلی را ایفا نمود.

او در دومین حضور موفق خود در سینما برای بازی در فیلم آواز قو جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

بهرام رادان

بهرام رادان با بازی در فیلم شمعی در باد به شهرت رسید اما اوج شهرت او به بازی در فیلم سنتوری در نقش علی سنتوری مربوط می شود که مسیر هنری اش را تغییر داد.

بهرام رادان

از بازیگری تا مدلینگ شدن بهرام رادان

بهرام رادان در سال 91 مدتی به کشور کانادا رفت و دوره شش‌ماهه اکتینگ را گذراند و بعد از آشنایی با شیوه های حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر یک فیلم مستند به نام رویای شهرت را کارگردانی کرد.

او به جز بازیگری و کارگردانی در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند و یکی از سهامداران کافه های زنجیره ویونا در ایران می باشد، بهرام رادان دارای یکی از کافه های اصلی و مرکزی ویونا در پاسداران تهران می باشد.

خوانندگی بهرام رادان

بهرام رادان یکی از بازیگرانی است که در زمینه خوانندگی فعالیت دارد. اولین آلبوم این هنرمند با نام «روی دیگر» در بهمن ماه سال 1391 منتشر شد و شامل 9قطعه به زبان فارسی و 3قطعه به زبان انگلیسی است.

بهرام رادان در سریال جیران

جیران به کارگردانی حسن فتحی و به نویسندگی احسان جوانمرد یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانه تاریخی محصول سال 1400 است. این سریال درباره زندگی جیران، همسر و سوگلی ناصرالدین‌شاه است. بهرام رادان در این مجموعه نقش ناصرالدین شاه و پریناز ایزدیار ایفاگر نقش جیران است.

بهرام رادان