۰ نفر

ماجرای عجیب قطع عضو بازیگر سریال پایتخت چیست؟

۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷
کد خبر: 601027
ماجرای عجیب قطع عضو بازیگر سریال پایتخت چیست؟

عباس کاکاوندی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «پایتخت ۵»، سریال تلویزیونی «پایتخت ۶» و سریال تلویزیونی «زعفرانی» فعالیت داشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، «ماه در می‌زند» میزبان بازیگری بود که در یک حادثه تلخ یک پایش را از دست داده است.

برنامه تلویزیونی «ماه در می‌زند» که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن می‌رود، دوشنبه‌شب میزبان عباس کاکاوندی بازیگر سریال‌های «پایتخت»، «سرباز»، «آرام می‌گیریم» و… بود.

 

خیلی‌ها فکر می‌کنند بعد از این اتفاق از من حمایتی شده اما هیچ‌کس حتی سری به من نزد. درست است که زندگی سختی دارم اما عشق به بازیگری هنوز در من وجود دارد.

این روزها بعضی جاها که دعوت به کار می‌شوم، شماره حساب می‌دهند و می‌گویند در فیلم سرمایه‌گذاری کن تا به تو نقش بدهیم!

قطع عضو بازیگر سریال پایتخت ماجرا دارد.

جوانمردی و اتفاق تاثرآور

کاکاوندی که به همراه همسرش در این برنامه حاضر شده بود از سختی‌های شغلش و عشقی که به بازیگری دارد گفت. این بازیگر که در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری نقش فرعی داشته در بخشی از این برنامه به اتفاقی اشاره کرد که باعث قطع عضوش شده بود.

اون می‌گوید که وقتی از سر لوکیشن فیلمبرداری برمی‌گشته صحنه تصادفی را دیده است. لذا برای کمک به آن سانحه می‌رود که ماشینی دیگر با سرعت به می‌زند.

خانواده سانحه‌دیده با یک سِرُم راهی خانه‌شان شدند اما وی ۳۳ روز در بیمارستان بستری شد و بارها تحت عمل جراحی قرار گرفت که در نهایت پزشکان مجبور شدند یک پای او را قطع کنند.

منبع: وقت صبح