۰ نفر

پسر ساعد سهیلی بوکسر شد! + عکس

۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۱۷
کد خبر: 600771
پسر ساعد سهیلی بوکسر شد! + عکس

عکس هایی جدید از پسر ساعد سهیلی منتشر شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، عکسی  جدید از پسر ساعد سهیلی منتشر شده است.

عکس بازیگران

 

عکس هایی جدید از تولد ۴سالگی پسر ساعد سهیلی منتشر شده است.ساعد سهیلی  و همسر فرانسوی اش گلوریا هاردی چند روز گذشته پس از سال‌ها اعلام کردند که فرزند پسری به اسم هامون دارند.

تولد ۴سالگی پسر ساعد سهیلی

عکس بازیگران

عکس بازیگران

عکس بازیگران

بیوگرافی  ساعد سهیلی​

ساعد فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است. او یک برادر به نام سینا (بازیگر سینما و تلویزیون ایران) و دو خواهر به نام‌های سارا (بازیگر ایرانی) و صبا (بازیگر تئاتر و سینمای ایران) دارد که هر سه نفر در حوزهٔ سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارند. وی معروف‌ترین عضو خانوادهٔ سهیلی است.

 

تبلیغ فرزندآوری با بنر ساعد سهیلی و همسرش

چندی پیش بنرهایی با عنوان من یک مادر هستم / من یک پدر هستم با عکس ساعد سهیلی و گلوریا هاردی در سطح شهر تهران نصب شده بود بالاخره پس از چندهفته این زوج با انتشار تصویر زیر اعلام کردند که سال‌هاست فرزند پسری به اسم هامون دارند.

 
 

عکس بازیگران

ساعد سهیلیساعد سهیلی

ازدواج ساعد سهیلی

ساعد سهیلی که در خانواده‌ای هنری زاده شده‌است با گلوریا هاردی بازیگر مجموعهٔ کیمیا (در نقش آزاده/رها) ازدواج کرد. طبق تاریخ منتشر شده در صفحهٔ خواهر ساعد سهیلی شهریورماه ۱۳۹۳ با هم ازدواج کردند

ساعد سهیلی کار هنری خود را با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه، به کارگردانی سعید سهیلی آغاز کرد. ساعد سهیلی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده‌است. و نخستین کار حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم تلویزیونی میان ماندن و رفتن تجربه کرد. استعداد او برای نخستین بار توسط جواد عزتی (به عنوان بازیگردان) کشف شد. همچنین فیلم‌بردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدرش بوده‌است. ساعد سهیلی کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد را دارد.

ساعد سهیلیساعد سهیلی