۰ نفر

ماجرای جالب رفاقت شقایق دهقان با گلوریا هاردی + عکس

۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۴
کد خبر: 587875
ماجرای جالب رفاقت شقایق دهقان با گلوریا هاردی + عکس

گلوریا هاردی عکسی را از شقایق دهقان منتشر کرد و از او تشکر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، گلوریا هاردی با انتشار عکسی از شقایق دهقان نوشت: سال هاست رفیقیم. سال هاست باهم می خندیم و گپ می زنیم و هربار همو میبینم انگار کلی گپ زده بودیم. آشنا بودن این است. حتی عکس مشترک هم آن شب نگرفتیم. شقایق عزیز من تو قلب قشنگی داری خوشحالم ک هستی.

95298fac-c40f-4f6c-a07f-93f3be286dd4

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان ۴ اسفند ۱۳۵۷ در گیسن آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم‌زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت.

شقایق دهقان

ازدواج و جدایی شقایق دهقان

او کارهای هنری را در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد. در سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعهٔ طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و طراح صحنه این مجموعه، زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است. نخستین تجربهٔ بازیگری شقایق دهقان به همراه همسرش مهراب قاسم خانی در فیلم ناگهان درخت ساختهٔ صفی یزدانیان در سال ۱۳۹۷ به وقوع پیوست. او در سال ۹۷ از مهراب قاسم خانی جدا شد.

شقایق دهقان

نقش ماندگار شقایق دهقان در ساختمان پزشکان

کمتر کسی از مخاطبان تلویزیون پیدا میشود که خانم شیرزاد معروف سریال ساختمان پزشکان را نشناسد. پرستو شیرزاد منشی دکتر نیما افشار و هومن ملکی در ساختمان پزشکان بود که به دلیل ویژگی های خاص این کاراکتر حسابی در میان مردم به محبوبیت رسید و بعد از گذشت چندین سال هنوز هم یکی از بهترین نقش های شقایق دهقان است.

شقایق دهقان

فرزندان شقایق دهقان

مهراب قاسمخانی همسر شقایق دهقان از همسر اولش یک دختر به نام نیروانا داشت و بعد از ازدواج با شقایق دهقان صاحب پسری به نام نویان شد.

شقایق دهقان