۰ نفر

توضیح نظام پزشکی درباره فلج شدن فک «سحر جعفری جوزانی»

۲۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۵
کد خبر: 544543
توضیح نظام پزشکی درباره فلج شدن فک «سحر جعفری جوزانی»

توضیح و پیگیری نظام پزشکی درباره پرونده پزشکی فلج شدن فک سحر جعفری جوزانی را در ادامه بخوانید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مدیرکل کمیسیون پزشکی سازمان نظام پزشکی گفت:  خانم جعفری جوزانی به دلیل اسپاسم در عضلات فک خود به آقای دکتر «ح.ع» جراح فک و صورت مراجعه می‌کند.  البته ناگفته نماند که ما دو جراح فک و صورت با این نام داریم.  در نتیجه گویا ابتدا تصور خانم جوزانی این بود که آن آقای دکتر است، اما به مطب دیگری مراجعه کرده است.

او افزود: ما از اینکه برای یک بیمار عارضه ایجاد شده، از همه مردم، جامعه هنرمندان و... پوزش می‌خواهیم، اما بهتر است که وقتی مشکلی ایجاد می‌شود، بازگردیم و به پزشک معالج‌مان مراجعه کنیم.  شاید پزشک معالج روش دیگری را برای درمان‌مان پیشنهاد دهد و مشکل را از بین ببرد.

 مدیرکل کمیسیون پزشکی سازمان نظام پزشکی بیان کرد: اگر خدایی نکرده پزشک معالج زیر بار نرفته، قبول نکرده، به هر دلیلی سرباز زده یا منجر به رفتار ناشایست شده، وظیفه پیگیری با سازمان نظام پزشکی است و می‌توانستند به ما یا دادسرای جرائم پزشکی یا تعزیرات مراجعه کرده و شکات کنند و بر این اساس ما کمیسیون تشکیل داده و کار را بررسی می‌کردیم.

او ادامه داد: خانم جعفری جوزانی تاکنون نه مراجعه کرده‌اند و نه شکایتی کردند.  بنابراین من به عنوان جانشین مدعی‌العموم تهران پرونده را تا این حد پیگیری کردم، پیگیری بیشتر منوط به این است که یا شکایت شود یا یک مرجع قضایی به ما دستور دهد، اما تاکنون نه دستوری داریم و نه شکایتی انجام شده است.

وی افزود: به طور شفاهی هم با پدر خانم جعفری جوزانی صحبت کردم که گفتند برای شکایت حضور پیدا می‌کنند که ما منتظرشان هستیم