۰ نفر

سپند امیرسلیمانی کرونا گرفت

۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۳۳
کد خبر: 534649
سپند امیرسلیمانی کرونا گرفت

بازیگر شناخته شده تلویزیون در جریان تصویربرداری به کرونا مبتلا شد اما فارغ از اشاره به محبت‌های مردم، گلایه‌ای قابل توجه از همکارانش داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سپند امیرسلیمانی را با کارهای طنز و پربیننده‌ای مثل "مرد دو هزار چهره"، "خوش‌نشین‌ها" و حتی "زوج یا فرد" بیشتر می‌شناسیم و این روزها در قابِ شبکه دو سیما با کار و نقشی متفاوت ظاهر شده است. او در مجموعه "کلبه عمو پورنگ" نقشِ کِرم را بازی می‌کند. او در جریان تصویربرداری این مجموعه به کرونا مبتلا شد و الان دوران نقاهت را سپری می‌کند. 

امیرسلیمانی به این نکته اشاره کرد به محضِ اعلام ابتلایم در فضای مجازی با موجی از محبتِ مردم که همیشه نسبت به من در طول این سال‌ها داشتند، مواجه شدم؛ جالب است که این بار دوستان تازه‌‌ام یعنی کودکان و نوجوانان هم به من لطف داشتند؛ حتی با گریه برایم در دایرکت پیام می‌گذاشتند. برای بیماری‌ام گریه کردند و انرژی خیلی اساسی در من ایجاد کردند. 

بازیگر سریال "مرد دو هزار چهره" در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شد به عوامل و هنرمندان مجموعه‌ها و برنامه‌های در حال ساختِ تلویزیون، واکسن زده می‌شود، مگر این اتفاق برای شما نیفتاده، تأکید کرد: قرار بود این اتفاق بیفتد واکسن بزنیم اما نشد! طی یک فرآیند عجیب و غریب خیلی مردم اعتراض کردند به این ماجرا، چرا باید بازیگران در اولویت باشند؟ البته من نمی‌خواهم بگویم در مورد اینکه مردم حق داشتند این اعتراض را بکنند و یا حق نداشتند. رویِ صحبت من با یکسری از همکاران خودم است که واکسن‌زدن‌شان را نمایش می‌دهند. ما با پاندمی سروکار داریم که خیلی از آدم‌ها را درگیر و خیلی از خانواده‌ها را داغدار کرده است. 

وی افزود: این رفتارشان آدم‌ها را عصبانی می‌کند! من واقعاً‌ فکر می‌کنم برای کار ما واکسن به شدت لازم است چون تنها شغلی هستیم در جهان که باید بدون ماسک کار کنیم. اگر هم واکسن می‌زنند چرا این اتفاق را به شو می‌گذارند! در دوران زندگی‌ام دو مسافرت خارج از کشور هم داشتم هیچ‌وقت عکسی نگذاشتم که شاید آدم‌هایی ببینند که نمی‌توانند به این مسافرت بروند و آه‌نداری سر بکشند! برخی از همکارانِ ما برخی اوقات کارهایی می‌کنند که ناسزایش را ما باید بشنویم. 

امیرسلیمانی درباره وضعیت جسمانی‌‌اش گفت: من روز دوم قرنطینه را می‌‌گذارم و خدا را شکر اطرافِ من رفته‌اند تست داده‌اند و به کرونا مبتلا نشده‌اند. الان تب و بدن درد دارم و باید برویم جلوتر تا ببینیم بیماری چطور روی بدنِ من خودش را نشان می‌دهد. در حالی که آسم هم دارم و در همان لحظات اول به پزشک مراجعه کردم و در حال مصرف نسخه پزشکم و امیدوارم با دعای خیر مردم هرچه زودتر بتوانم به کلبه عمو پورنگ برگردم.