۰ نفر

ویشکا آسایش: من حیوان آزار نیستم + عکس

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶
کد خبر: 528453
ویشکا آسایش: من حیوان آزار نیستم + عکس

واکنش بازیگر «دراکولا» به انتقادات از حیوان آزاری در این سریال: داریم عده‌ایی را مسخره می‌کنیم

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، ویشکا آسایش در واکنش به انتقادات از حیوان‌آزاری در سریال «دراکولا» گفت:«این یک سریال کمدی است و ما داریم چیزهایی را مسخره می‌کنیم. این خانواده با این همه ثروت حیوانات‌شان حیوانات معمولی نیستند. البته یک بخشی از حیوانات مثل زرافه‌ها و کروکدیل با تکنولوژی سی جی آی ساخته شده بودند و هیچکدام در آن عمارت حضور ندارند. اما ببر حضور دارد. ببر هم با مربی از باغ‌وحش صفادشت با مراقبت درجه یک می‌آوردند، صحنه‌ها را می‌گرفتند و می‌رفتند.»

2

«در حالی که سریال هنوز منتشر نشده بود و عکس من روی بیلبوردها آمده بود، جو شروع شد. که دارد ترویج حیوان‌آزاری می‌شود و به من این تهمت را زدند. می‌توانم نگرانی دوستان را بفهمم. شاید در سریال دیده بشود که ببر بیاورید نگه دارید، اما این کمدی است.»

 

 

«در همه دنیا حیوانات را با مراقبتهای ویژه برای فیلم‌ها می‌آورند، ما هم این کار را کردیم. نمی‌دانم این جو چگونه به وجود آمد که ما حیوان آزار می‌دهیم یا یاد می‌دهیم که حیوان آزار بدهند. من فکر می‌کنم داریم عده‌ایی که با پول و ثروت فکر می کنند ببر مثل گربه است را مسخره می‌کنیم. ولی برداشت ها جور دیگری شده.»

«وقتی حمله می‌کنند و به من می‌گویند حیوان‌آزاری می‌کنی ناراحت می‌شوم. کاش فقط کمپین راه نیندازیم و فرهنگ‌سازی کنیم و برای این مشکل چاره‌ایی بیندیشیم. من حیوانی را آزار ندادم و حتی در پستی که در صفحه ام گذاشتم نشان دادم که قبل پلان دارم آن ببر را نازش می‌کنم و خودم را کنترل می‌کنم که به ببر استرس وارد نشود.