۰ نفر

خرید مشترک نوید محمدزاده و فرشته حسینی + عکس

۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۲۲:۴۸
کد خبر: 521867
خرید مشترک نوید محمدزاده و فرشته حسینی + عکس

نوید محمدزاده بازیگر نام آشنای سینمای ایران به همراه فرشته حسینی همه مجسمه های یک هنرمند افغانی را خرید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، یکی از مجسمه سازهای افغانستانی در یک برنامه تلوزیونی ماجرای جالبی از نوید محمدزاده و فرشته حسینی دو بازیگر سریال قورباغه بازگو کرد. این مجسمه ساز افغانستانی اینطور بیان کرد:

یک سرایدار افغان که به طور آماتور به مجسمه سازی میپردازد در برنامه تلویزیونی «محاکات» به روایت زندگی خود و همچنین خرید مجسمه هایش توسط نوید محمدزاده سخن گفت.

نویدمحمدزاده

علیخان عبدالهی که در برنامه «محاکات» حاضر شده بود گفت: به تشویق یک پیرمرد دستفروش و با استفاده از خمیر نان باگت، کار مجسمه‌سازی را به صورت کاملا ابتدایی شروع کردم و جالب اینکه اولین خریدار مجسمه هایم کامبیز درمبخش بود.

این سرایدار افغان بیان کرد: کامبیز درمبخش را نمی شناختم و یکی از روزها که مجسمه‌هایم را بساط کرده بودم، او سر رسید و کل مجسمه ها را خرید و سفارش بعدی را داد. تازه بعد از سفارش بود که خودش را معرفی کرد.

این مجسمه ساز افغان درباره خرید مجسمه هایش توسط  نوید محمدزاده  بیان کرد: روزی مشغول کار مجسمه سازی بودم که فرشته حسینی یکی از هموطنان بازیگرم، تماس گرفت و خواستار دیدار شد. وقتی فرشته حسینی به انبار مجسمه ها آمد، یک جوان خوش برخورد هم همراهش بود که مدام قیمت مجسمه ها را می گرفت و هر قیمتی من میگفتم، کمی هم بیشتر حساب می کرد و در نهایت چندین مجسمه مرا با قیمتی بالا خرید.

عبدالهی افزود: تازه پس از فروش مجسمه‌ها بود که از طریق فرشته حسینی فهمیدم، خریدار مجسمه هایم کسی نبوده جز نوید محمدزاده بازیگر «مغزهای کوچک زنگ زده» که اخیرا هم سریال «قورباغه» را بازی کرده بود.

این سرایدارو مجسمه ساز افغان تاکید کرد: آنچه از نوید محمدزاده و کامبیز درمبخش دیدم جز تواضع و خوش برخوردی و مهربانی نبود و بسیار خوشحالم که در کشوری ساکنم که چنین هنرمندانی دارد.