۰ نفر

فرزندان هاشمی رفسنجانی چه اختلافی با هم دارند؟

۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۲۴
کد خبر: 511608
فرزندان هاشمی رفسنجانی چه اختلافی با هم دارند؟

هراس دلواپسان از کاندیداتوری محسن هاشمی در انتخابات 1400 مشهود است و از هر موضوعی برای تخریب او بهره می‌برند. به عنوان نمونه، بسیاری به میزان رفاقت و همراهی‌ها در خانواده آیت‌ا...هاشمی آگاه هستند و می‌دانند خواهران و برادران در تمام شرایط پشتیبان هم بوده و هستند لذا قابل پذیرش نیست که ادعا شود چالشی میان محسن و فائزه وجود دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزنامه آرمان، فاطمه هاشمی به بحث‌های شکل‌گرفته بین محسن رفسنجانی و فائزه هاشمی نسبت به انتخابات ایالات‌متحده آمریکا و دونالد ترامپ واکنش نشان داد و گفت: «اصلا دعوا و تنشی میان فائزه و محسن به وجود نیامد، بالاخره افراد برای بیان نظراتشان آزادند و همانطور که یاسر گفت این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد.»

وی به حملات و انتقاد تند برخی اشخاص به نظر فائزه هاشمی اشاره کرد و افزود: «بعضی افراد اصلا انعطاف‌پذیر نیستند نه فقط نسبت به نظر فائزه، بلکه هرکسی که صحبت می‌کند موضع‌گیری می‌کنند؛ هنوز عادت نکردیم که حرف مخالفمان را اگر خوب هم نباشد حداقل بشنویم. هنوز یاد نگرفتیم اگر جوابی هم داریم لااقل منطقی و محترمانه آن را بیان کنیم.»