۰ نفر

کاندیداهای زن در انتخابات ۱۴۰۰ حضور دارند؟

۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۵۱
کد خبر: 511038
کاندیداهای زن در انتخابات ۱۴۰۰ حضور دارند؟

وحید دستجردی گفت: به دلیل اینکه بسیاری از زنان و مردان برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کردند، نیاز به حضور افراد بیشتری نیست چراکه انتخاب مردم را سخت‌تر می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از آنا، مرضیه وحیددستجردی، وزیر اسبق بهداشت در رابطه با همگرایی شورای وحدت و شورای ائتلاف برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: بنده معتقد هستم که صد درصد میان شورای ائتلاف و شورای وحدت برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ همگرایی شکل می‌گیرد چرا که اگر غیر از این باشد در انتخابات شکست می‌خوریم بنابراین هیچ فرد عاقلی شکست صد درصدی را نمی‌پذیرد.

مرضیه وحیددستجردی در واکنش به اینکه گفته شده چنانچه کاندیدای اصول‌گرایان در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود، شما به‌عنوان وزیر و یا معاونت زنان در هیئت دولت حضور پیدا می‌کنید، تصریح کرد: ابتدا باید اجازه دهیم که دولت آینده تشکیل شود و رئیس‌جمهور رأی بیاورد و آن وقت با فراغ بال تیم و کادر خود را انتخاب کند. لذا در حال حاضر پرداختن به اینکه چه کسانی قرار است در کابینه دولت آینده حضور داشته باشند لزومی ندارد.

این چهره اصول‌گرا درباره اینکه آیا شما به‌عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری و یا مجلس حضور پیدا می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: در مورد انتخابات مجلس که نظر شخصی بنده بر روی لاله افتخاری است؛ اما برای انتخابات ۱۴۰۰ کاندیداهای فراوانی داریم که نیاز به کاندیداتوری فرد دیگری نیست.

وحیددستجردی در مورد لزوم حضور کاندیدای زن در انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: بهتر است زنان هم برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان کاندیدا، اعلام حضور کنند اما به دلیل اینکه بسیاری از زنان و مردان برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کردند، نیاز به حضور افراد یبشتری نیست چراکه انتخاب مردم را سخت‌تر می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: البته شنیدم که تعدادی از زنان هر دو جریان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری به‌عنوان کاندیدا اعلام آمادگی کردند.