۰ نفر

ترامپ: مدیریت اوباما و بایدن در مقابله با آنفلوانزا فاجعه بود!

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۴۵
کد خبر: 438166
ترامپ: مدیریت اوباما و بایدن در مقابله با آنفلوانزا فاجعه بود!

ترامپ با هدف داغ‌تر کردن تنور انتخابات سال جاری و فرار از موج گسترده انتقادات علیه بی‌کفایتی دولتش در مواجه با کرونا اعلام کرد: مدیریت اوباما و بایدن در مقابله با آنفلوانزا فاجعه بود!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا امروز یکشنبه در پیامی توئیتری و در تلاش برای واکنش به انتقادات گسترده به بی کفایتی دولت وی در مقابله با ویروس مهلک کرونا ادعا کرد: ما اقدامات بزرگی در مدیریت‌مان برای مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا انجام دادیم، به ویژه ممنوعیت زودهنگام ورود افراد از چین، مرکز شیوع ویروس به خاک ایالات متحده.

رئیس‌جمهور آمریکا در تلاش برای جلب نظر مردم این کشور به منظور کسب آراء بیشتر در انتخابات ۲۰۲۰ ادامه داد: این را مقایسه کنید با فاجعه ویروس آنفلوانزا توسط اوباما و بایدن خواب آلود. اقدامات ضعیف و رای بد.

این در حالیست که واکنش دیرهنگام و همراه با ضعف فراوان هیأت حاکمه آمریکا نه تنها افکار عمومی که سیاستمداران پیشین این کشور را علیه ترامپ شورانده است؛ به نحوی که باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام ترامپ در خصوص مبارزه با این ویروس را «فاجعه پرهرج و مرج مطلق» خطاب کرده است.