۰ نفر

پنتاگون: مبتلایان به کرونا در نیروهای مسلح آمریکا از 7100نفر گذشت

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰:۵۰
کد خبر: 435900
پنتاگون: مبتلایان به کرونا در نیروهای مسلح آمریکا از 7100نفر گذشت

وزارت دفاع آمریکا روز جمعه اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در میان مجموعه نیروهای مسلح آمریکا از 7هزار و 100نفر فراتر رفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، وزارت دفاع آمریکا روز جمعه اعلام کرد که مبتلایان به کرونا در میان نیروهای مسلح آمریکا از جمله خانواده‌های آنها، کارمندان غیرنظامی و پیمانکاران این وزارتخانه از 7 هزار و 100 نفر فراتر رفت.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، بر اساس اعلام پنتاگون،‌ در حال حاضر تعداد دقیق مبتلایان به کرونا در وزارت دفاع آمریکا به 7 هزار و 145 نفر رسیده است.

وزارت دفاع آمریکا همچنین اعلام کرد که قربانیان جدیدی به تعداد تلفات کرونا در این وزارت‌خانه افزوده نشده و همچنان تعداد تلفات کرونا در پنتاگون 27 نفر است.

تعداد اعضای پنتاگون که هنوز در بیمارستان بستری هستند 284 نفر بوده و از میان کل مبتلایان نیز 2 هزار و 336 نفر بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

این آمار در حالی منتشر می‌شود که تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا همچنان به سرعت در حال افزایش است و بر اساس آخرین آمار از یک میلیون و 103 هزار نفر فراتر رفته و تعداد قربانیان کرونا در این کشور نیز به بیش از 64 هزار نفر رسیده است.