۰ نفر

پلوسی: ترامپ فکر می‌کرد کرونا به صورت جادویی ناپدید می‌شود

۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۲۶
کد خبر: 432677
پلوسی: ترامپ فکر می‌کرد کرونا به صورت جادویی ناپدید می‌شود

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای با انتقاد از شیوه مقابله دولت این کشور با شیوع ویروس کرونا گفت که ترامپ فکر می‌کرد ویروس کرونا به صورت جادویی ناپدید می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه با انتقاد از واکنش دیرهنگام دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به شیوع ویروس کرونا در این کشور گفت که رئیس جمهور فکر می‌کرد که این بحران به صورت جادویی ناپدید می‌شود.

پلوسی که با شبکه خبری «ای‌بی‌سی نیوز» مصاحبه می‌کرد به تشریح واکنش دولت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا پرداخت که چگونه ترامپ در ابتدای شیوع این ویروس مدعی شد که این موضوع یک فریب بوده و اطلاعات علمی که توسط کارشناسان درمانی درباره آغاز شیوع کرونا در آمریکا فراهم شده بود را نادیده گرفت.

این نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا در ادامه مصاحبه خود گفت: «ترامپ در انجام تست و باقی کارها شکست خورد. وی گفته بود که این یک فریب است و به صورت جادویی ناپدید خواهد شد.»

پلوسی اضافه کرد: «بنابراین من می‌خواهم بگویم که اگر وی همچنان به فرضیات اشتباه خود ادامه دهد ما در خطر بیشتری قرار خواهیم گرفت.»

ترامپ در ابتدای شیوع ویروس کرونا در آمریکا گفته بود که این موضوع یک «فریب جدید» دیگر از سوی دموکرات‌ها بوده و مدعی شد که این ویروس همانند «یک معجزه» ناپدید خواهد شد.

آمریکا در حال حاضر در صدر کشورهای جهان از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین قربانیان این ویروس قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار، حدود 740 هزار آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده که از این تعداد بیش از 39 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.