۰ نفر

دفاع ترامپ از کنفرانس‌های کرونایی خود

۲۲ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۵۶
کد خبر: 430233
دفاع ترامپ از کنفرانس‌های کرونایی خود

ترامپ در دفاع از نشست‌های روزانه خود درباره کرونا اعلام کرد جمهوریخواه نماها تلاش می‌کنند به این کنفرانس‌های خبری دفاع کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری در واکنش به اعتراضات نمایندگان هم‌حزبی او به کنفرانس‌های خبری روزانه درباره ویروس کرونا از این نشست‌های روزانه دفاع کرد.

11691861_209

ترامپ نوشت: «از آنجا که رتبه بندی‌های تلویزیونی کنفرانس‌های خبری کاخ سفید در بالاترین رتبه قرار دارد، حزب مخالف (رسانه جریان مسلط)، چپ افراطی، دموکرات‌های بی‌مصرف و البته معدودی از بقایای جمهوریخواه نماها، همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا این کنفرانس‌های خبری را دست کم گرفته و به آن پایان دهند.»

رئیس‌جمهور آمریکا به طور روزانه آخرین آمار مبتلایان وقربانیان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را، که روند صعودی دارند، را اعلام می‌کند.

نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا معتقدند نشست‌های خبری روزانه ترامپ وجهه‌اش را خدشه دار می‌کند و از او خواستند اظهارنظر در خصوص بیماری کرونا را به متخصصان پزشکی بسپارد.

آمریکا با داشتن بیش از ۴۷۰ هزار مبتلا همچنان در صدر کشور‌های جهان قرار دارد. این بیماری در آمریکا جان بیش از ۱۶ هزار نفر را گرفته است.