۰ نفر

مبتلایان به کرونا در آمریکا از 200هزار نفر فراتر رفت

۱۳ فروردین ۱۳۹۹، ۲۲:۳۲
کد خبر: 428189
مبتلایان به کرونا در آمریکا از 200هزار نفر فراتر رفت

مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به سرعت در حال افزایش است و بر اساس آخرین آمار، مبتلایان به این ویروس در آمریکا به بیش از 205 هزار نفر رسیده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، آخرین آمار از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا حاکی از آن است که تعداد مبتلایان در این کشور به 205 هزار و 36 نفر رسیده است.

سرعت افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به حدی است که تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت چند بار به روز رسانی می‌شود.

همچنین بر اساس آخرین آمار، تعداد قربانیان کرونا در این کشور به 4 هزار و 516 نفر رسیده است.

 «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی خطاب به شهروندان این کشور گفت که روزهای سختی در انتظار شما قرار دارد اما آینده در دستان شماست. (جزئیات بیشتر)

وی در ادامه سخنانش گفت: «در حال حاضر سناریویی که در انتظار آمریکاست بسیار شبیه به ایتالیا است.»

روز گذشته نیز «آندریو کوومو» فرماندار ایالت نیویورک هشدار داد که هنوز نبرد اصلی با ویروس کرونا در آمریکا فرا نرسیده و اوج شیوع این ویروس طی 14 تا 30 روز آینده روی خواهد داد.

وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، افزود: «واشنگتن می‌دانست که ویروس کرونا سرانجام به این کشور نیز خواهد رسید اما واکنش به آن دیر هنگام بوده که باعث بروز فاجعه کنونی شد.»

«ند لامونت» فرماندار ایالت کانکتیکت امروز سه‌شنبه نیز گفت که تامین تجهیزات پزشکی از انبار ملی راهبری آمریکا به پایان رسیده و هم اکنون این ایالت باید برای تامین تجهیزات کلیدی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به خود متکی باشد.

کرونا