۰ نفر

ارتش عراق: جنگنده‌های آمریکایی به الحشدالشعبی تجاوز کردند

۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۵۳
کد خبر: 424233
ارتش عراق: جنگنده‌های آمریکایی به الحشدالشعبی تجاوز کردند

ارتش عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های آمریکایی بامداد روز جمعه به پایگاه‌های الحشدالشعبی، پلیس و ارتش عراق تجاوز کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ارتش عراق بامداد جمعه درباره حمله جنگنده‌های آمریکایی به پایگاه‌های الحشدالشعبی در چهار منطقه بیانیه صادر کرد.

به گزارش سومریه نیوز، در این بیانیه آمده است: «ساعت 1:15 دقیقه بامداد روز جمعه آمریکا از طریق بمباران هوایی به پایگاه‌های وابسته به الحشد الشعبی و گروه‌های ضربت و گردان نوزده ارتش تجاوز کرد.»

شبکه خبری المیادین بامداد روز جمعه گزارش داد که جنگنده‌های آمریکایی دست کم سه حمله هوایی به «جرف الصخر» و «السعیدات» انجام دادند.

منابع المیادین خبر دادند که جنگنده‌های آمریکایی در حمله به منطقه السعیدات در بخش «جرف الصخر» یک بخش درمانی و یک پایگاه نگهداری از تجهیزات نظامی را بمباران کردند.

بر اساس گزارش‌ها، جنگنده‌های آمریکایی فرودگاه در حال ساخت کربلا را نیز بمباران کرده و طبق گفته منابع عراقی یکی از کارمندان در این بمباران کشته شده است.

رسانه‌های عراقی خبر دادند که در حمله جنگنده‌های آمریکایی 2 پلیس استان بابل کشته شده و 7 نفر دیگر نیز مجروح شدند که سه نفر از آنها از نیروهای الحشد الشعبی، دو نفر از نیروهای ارتش و دو نفر از نیروهای وزارت کشور بودند.