۰ نفر

یک معاون دیگر وزیر بهداشت انگلیس در قرنطینه

۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۳:۴۴
کد خبر: 423978
یک معاون دیگر وزیر بهداشت انگلیس در قرنطینه

در حالی که بامداد چهارشنبه رسانه‌ها از ابتلای معاون وزیر بهداشت انگلیس به بیماری کرونا خبر داده بودند، اکنون خبر رسیده که یک معاون دیگر این وزارتخانه هم در قرنطینه است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در شرایطی که با گسترش بیماری کرونا شهردار واشنگتن دی‌سی در این شهر اعلام شرایط فوق‌العاده کرده، از انگلستان خبر می‌رسد که «ادوارد آرگار»، یک معاون دیگر وزیر بهداشت بریتانیا نیز به خاطر ارتباط با «نادین دوریس» به قرنطینه خانگی رفته است.

بر اساس گزارش تلگراف، اکنون علاوه بر خانم دوریس که به بیماری کرونا مبتلا شده، 4 نماینده دیگر مجلس عوام بریتانیا نیز در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برند.

دولت انگلیس روز پنجشنبه جلسه‌ای فوق‌العاده را در خصوص نحوه مقابله با کرونا برگزار خواهد کرد. ریاست این جلسه بر عهده «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر این کشور خواهد بود.

در همین حال، از ایتالیا خبر می‌رسد که بنابر دستور نخست‌وزیر این کشور تمام مغازه‌ها و رستوران‌ها به استثنای فروشگاه‌های مواد غذایی و داروخانه‌ها تعطیل می‌شوند.

در ایتالیا تاکنون 827 نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونای جدید جان خود را از دست داده‌اند.

از سیاتل آمریکا نیز گزارش شده که مدارس به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود. ایالت آریزونای آمریکا در پی گسترش ویروس کرونای جدید در این کشور، حالت فوق‌العاده اعلام کرده است.