۰ نفر

محدودیت جدید برای انجام تست کرونا از شهروندان سوئیسی

۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۵۲
کد خبر: 423818
محدودیت جدید برای انجام تست کرونا از شهروندان سوئیسی

مقامات بهداشتی در کشور سوئیس تصمیم گرفته‌اند که تست ویروس کرونا را به افراد بالای ۶۵ سال و افرادی که دچار بیماری های خاص هستند، محدود کنند.

 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مقامات بهداشتی در کشور سوئیس تصمیم گرفته‌اند که تست ویروس کرونا را به افراد بالای 65 سال و افرادی که دچار بیماری‌های خاص هستند، محدود کنند. 

پایگاه خبری "lenews" سوئیس در گزارشی نوشت، کشور سوئیس قصد دارد از سالخوردگان و بیمارانی که دارای  سابقه فشار خون بالا، دیابت، بیماری قلبی، بیماری تنفسی مزمن، سیستم ایمنی ضعیف و سرطان دارند، تست کرونا بگیرد؛ این محدودیت خطر بزرگی را در شیوع بیماری و تعداد مبتلایان در این کشور به همراه خواهد داشت.

در عمل به این معناست که از اکثریت مشکوک به کرونا تست گرفته نمی‌شود و این احتمال بیشتر است که تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به طور قابل توجهی افزایش خواهد داشت. 

مقامات سوئیس تصمیم گرفته‌اند که برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های سیستم بهداشت، افرادی که علائم بیماری کروناویروس را دارند اما واجد شرایط آزمایش نیستند، در خانه‌های خود بمانند؛ اگر علائم و شرایط آنها بدتر شود می‌توانند با مراکز اورژانسی تماس بگیرند. 

"کانتون وود" یک سایت بررسی کرونا برای ارزیابی افرادی که واجد آزمایش هستند، ایجاد کرده است و از این طریق به کسانی که واجد هستند ایمیلی را ارسال می‌کند.