۰ نفر

نمایندگان آمریکا از ترس کرونا دور کاری می‌کنند

۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۷:۲۰
کد خبر: 422672
نمایندگان آمریکا از ترس کرونا دور کاری می‌کنند

رسانه‌های آمریکا از برنامه‌ای برای دور کاری شدن امور مجلس نمایندگان این کشور به خاطر تهدید کرونا خبر می‌دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، شبکه خبری فاکس نیوز شامگاه جمعه خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه مجلس نمایندگان آمریکا در حال آماده سازی تجهیزات لازم برای انجام تله‌کنفرانسی جلسات به دلیل تهدید بی‌سابقه و منحصر به فرد ویروس کرونا است.

این خبر نشان می دهد که دفاتر مجلس ممکن است بودجه بلا استفاده‌ای را برای خرید تجهیزات کار از راه دور  همچون رایانه ها و تلفن‌های اضافی اختصاص دهند.  

در 9 مارس، مجلس نمایندگان یک مرکز ویژه برای آماده سازی زیرساخت‌ها برای فرضیه‌های دورکاری ایجاد می‌کند.

گفته می‌شود این کار فرصتی را برای کارمندان برای دریافت کمک‌های فنی مورد نیاز برای آماده‌سازی برای کار از راه دور فراهم می‌کند.

این اقدام پس از آن انجام می‌شود که قانونگذاران واشنگتن که در کنفرانس سیاست سالانه کمیته روابط عمومی اسرائیل-آمریکا (ایپک) در چهارشنبه گذشته شرکت کرده بودند توسط این لابی صهیونیستی اخطار ی دریافت کردند که گروهی از حاضران در این نشست با شخصی در نیویورک که اکنون به کرونا مبتلا است، در ارتباط بوده‌اند.

به گفته فاکس نیوز، بیش از ۱۸ هزار نفر از سراسر آمریکا از جمله مایک پنس معاون اول ترامپ، مایک پمپئو وزیر خارجه وی، میچ مک‌کانل رهبر اکثریت جمهوریخواه در سنا، چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات در سنا و ده‌ها نماینده از هر دو حزب در این نشست حضور داشته‌اند.

فاکس نیوز بر اساس ایمیل ایپک مدعی شده تا کنون هیچ یک از حاضران این نشست، کرونا مثبت نشده‌اند اما پزشک حاضر در کنگره توصیه کرده است ممکن است تماس غیر مستقیم با کرونا برقرار شده باشد.

وکیل یهودی مبتلا به کرونا که اخیرا به اسرائیل سفر داشته است باعث ابتلای افراد زیادی در نیویورک شده و خود در بیمارستان بستری است.