۰ نفر

امکان بازگشت ایرانیان مانده در هند فراهم شد

۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۲۰:۲۴
کد خبر: 422622
امکان بازگشت ایرانیان مانده در هند فراهم شد

ایرانی‌هایی که پس از قطع پروازهای ایران و هند امکان بازگشت به ایران را نداشتند، می‌توانند با پرواز ساعت ۳بامداد شنبه ۱۷اسفند از فرودگاه دهلی به کشور بازگردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، پس از شیوع ویروس کرونا، پروازهای ایران و هند قطع شده بود که در نتیجه آن، تعدادی از هموطنانی که به این کشور سفر کرده بودند، امکان بازگشت به کشور را نداشتند.

با پیگیری‌های نهادهای ذی ربط، شرکت هواپیمایی ماهان قرار است با پرواز شماره ۰۷۰ که ساعت ۳:۰۰ بامداد (به وقت محلی) از فرودگاه دهلی به تهران انجام می‌شود، هموطنانمان را به میهن بازگرداند.

بنا بر اعلام این شرکت هواپیمایی، مسافران می‌بایست ۳ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه دهلی حاضر باشند.

گفتنی است ساعتی قبل محمدجواد ظریف در صفحه شخصی خود در توئیتر از سرگردانی برخی از شهروندان ایرانی در خارج از کشور به دلیل لغو پروازها در راستای شیوع بیماری کرونا خبر داده و نوشته بود: با لغو پروازها به علت شیوع گسترده کووید ۱۹، برخی شهروندان ما در خارج سرگردان شده‌اند.

وزیر خارجه کشورمان در این توئیت افزود: ما در تهران و همچنین در سفارت‌هایمان در خارج، حداکثر توان خود را برای اینکه آنها سالم به خانه بازگردند، به کار گرفته‌ایم.

خاطرنشان می‌شود این شرکت هواپیمایی اعلام کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت مالزی، کلیه پروازهای ایران به این کشور در پی انتشار ویروس کرونا از امروز (جمعه ۱۷ اسفند) متوقف شده است.