۰ نفر

انتقاد وزیر کار اسبق آمریکا از دونالد ترامپ

۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۲۵
کد خبر: 421205
انتقاد وزیر کار اسبق آمریکا از دونالد ترامپ

«رابرت رایش» وزیر کار اسبق آمریکا در پیامی توییتری با اشاره به رویکردهای دونالد ترامپ گفت که تاکنون رییس‌ جمهوری چنین بی‌کفایت در مواجهه با بحران‌ها نداشته‌ایم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رایش که در دولت های جرالد فورد، جیمی کارتر و بیل کلینتون روسای جمهوری اسبق آمریکا خدمت کرد، در صفحه توییتر خود ترامپ را مورد تمسخر قرار داد و نوشت: به گفته دونالد ترامپ کارشناس سلامت عمومی، توربین های بادی سرطان زا هستند، ورزش عمر شما را کوتاه می کند و ویروس کرونا، حقه و کلک است.

وی در ادامه این توییت افزود: هرگز پیش از این رییس جمهوری تا این حد بی کفایت در رویارویی با بحرانی به این عظمت نداشته ایم.

ویروس کرونا به آمریکا نیز رسیده و اولین قربانی خود را گرفته است. ترامپ برای مهار این ویروس، از تمدید اعمال محدودیت‌ سفر به آمریکا خبر داده است. وی در کنفرانس خبری در کاخ سفید محدودیت‌های سفر به ایران،  کره جنوبی و ایتالیا را اعلام کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا نیز با صدور بیانیه‌ای هشدار آمیز از شهروندان آمریکا خواست که از سفر به بخش‌هایی از ایتالیا و کره جنوبی که تحت تأثیر ویروس کرونا قرار دارند، خودداری کنند.  

کاخ سفید درحالی مدعی است که شیوع کرونا را تحت کنترل درآورده که ارتش آمریکا در مورد خطرناک بودن این ویروس به نظامیان خود در سراسر جهان هشدار داده است.  

متیو داناوان مسئول امور پرسنل پنتاگون به تازگی در یادداشتی، مقام‌های ارشد وزارت دفاع را نسبت به تهدید فزاینده ویروس کرونا برای نظامیان آمریکایی در سراسر جهان آگاه کرد.