۰ نفر

سقوط ۹۰۰واحدی داوجونز یک روز پس از سقوط ۱۰۰۰واحدی

۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸
کد خبر: 419984
سقوط ۹۰۰واحدی داوجونز یک روز پس از سقوط ۱۰۰۰واحدی

سقوط سنگین سهام آمریکا به علت شیوع ویروس کرونا برای دومین روز متوالی ادامه یافت و داوجونز به دنبال سقوط ۱۰۰۰ واحدی روز گذشته، سه‌شنبه شب هم ۹۰۰ واحد دیگر سقوط کرد.

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، سقوط سنگین سهام آمریکا به علت شیوع ویروس کرونا برای دومین روز متوالی ادامه یافت و داوجونز به دنبال سقوط ۱۰۰۰ واحدی روز گذشته، سه‌شنبه شب هم بیش از ۹۰۰ واحد سقوط کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سقوط ۶.۸ درصدی اس‌اندپی ۵۰۰ در این دو روز متوالی، شدیدترین سقوط آن از آگوست ۲۰۱۵ تا کنون است.

این در حالی بود که شاخص داوجونز در ابتدای معاملات ۱۸۰ واحد هم رشد کرده بود اما با هشدار متخصصان سلامتی در مورد اپیدمی احتمالی کرونا در آمریکا و رکورد سقوط سود اوراق قرضه، این شاخص با از دست دادن سود خود وارد منطقه منفی شد.

داوجونز ۸۷۹.۴۴ واحد یا ۳.۱ درصد سقوط کرد و به ۲۷۰۸۱.۳۶ واحد رسید. این برای اولین بار در تاریخ معاملات آمریکا است که داوجونز در دو روز متوالی بیش از ۸۰۰ واحد سقوط می‌کند.

اس‌اندپی ۳ درصد سقوط کرد و به ۳۱۲۸.۲۱ درصد رسید. این شاخص هم در دو روز متوالی در هر روز ۳ درصد یا بیشتر سقوط کرد.

شاخص کامپوزیت نزدک ۲.۸ درصد سقوط کرد و کل سود سالانه خود را از دست داد. سقوط روز دوشنبه بدترین سقوط سهام آمریکا در دو سال گذشته بود، که حالا به دنبال آن سهام آمریکا با سقوط سنگینی در روز سه‌شنبه روبرو شده‌اند.