۰ نفر

سی‌ان‌ان: ترامپ در هفته گذشته ۴۴ادعای غلط مطرح کرد

۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۲۳:۳۱
کد خبر: 414013
سی‌ان‌ان: ترامپ در هفته گذشته ۴۴ادعای غلط مطرح کرد

یک شبکه خبری آمریکایی که از ۲۹هفته گذشته تعداد ادعاهای غلط رئیس جمهور آمریکا را رصد می‌کند خبر داد که وی تنها در هفته گذشته ۴۴ادعای غلط مطرح کرده که البته از میانگین ادعاهای غلط هفتگی‌اش پایین‌تر بوده است!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شبکه خبری سی‌ا‌ن‌ان در گزارشی که روز شنبه منتشر کرد خبر داد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا تنها طی هفته پیش 44 ادعای غلط مطرح کرده است.

در این گزارش آمده است: «ترامپ در جریان سفر دو روزه خود به داووس سوئیس برای حضور در مجمع اقتصاد جهانی در کنفرانس خبری و دو مصاحبه‌ای که داشت 30 ادعای غلط مطرح کرده است.»

ترامپ در هفته پیش 16 ادعای غلط درباره اوکراین، 13 ادعای غلط درباره استیضاح و 9 ادعای غلط درباره اقتصاد مطرح کرده است.

رئیس جمهور آمریکا در جریان کنفرانس خبری خود در داووس 12 ادعای غلط گفت. وی همچنین در مصاحبه با «ماریا بارتیرومو» مجری شبکه فاکس‌نیوز 10 ادعای غلط و در مصاحبه با «جو کرنن» مجری شبکه «سی‌ان‌بی‌سی» 8 ادعای غلط مطرح کرده است.

سی‌ان‌ان در گزارش خود نوشت: «در حالی که 44 ادعای غلط در یک هفته برای بسیاری از سیاستمداران بسیار زیاد است اما هنوز از متوسط ادعاهای غلط ترامپ که 60 عدد در هفته بوده، پایین‌تر است.»

شبکه خبری سی‌ان‌ان از 8 جولای گذشته (18 تیر) تعداد ادعاهای غلط دونالد ترامپ را رصد می‌کند و ترامپ طی این 29 هفته دست کم 1729 ادعای غلط مطرح کرده است.