۰ نفر

تشکر نتانیاهو از ترامپ برای ترور سردار سلیمانی

۸ بهمن ۱۳۹۸، ۲۲:۱۵
کد خبر: 413224
تشکر نتانیاهو از ترامپ برای ترور سردار سلیمانی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان نشست خبری طرح موسوم به معامله قرن اعلام کرد در این طرح «دولت یهود» به رسمیت شناخته شده است.

به گزارش فرانسه ۲۴، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان نشست خبری رونمایی از معامله قرن که همزمان با «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا برگزار شد، گفت که او مذاکره با فلسطینی‌ها را براساس طرح ترامپ پذیرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، به گفته نتانیاهو، طرح ترامپ راهی برای این است که فلسطینی‌ها دولت خود را داشته باشند و اگر فلسطینی‌ها مسیر این طرح را دنبال کنند، او با آن‌ها مذاکره خواهد کرد.

نتانیاهو که در جریان نشست رونمایی از طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه موسوم به «معامله قرن» ادعاهای خود را عنوان می‌کرد، همچنین اعلام کرد که در این طرح دولت یهود به رسمیت شناخته شده است.

در نشست خبری رونمایی از طرح معامله قرن علاوه بر نتانیاهو، همچنین رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد: امروز گام مهمی به سوی صلح برداشته خواهد شد. حکومت‌های منطقه می‌فهمند که تروریسم و افراطی‌گری دشمن همه است. دیروز یا نتانیاهو و گانتس دیدار کردم؛ هر دو با من دیدار کردند و حمایت خود را از این تلاش‌ها اعلام کردند تا نشان دهند اسرائیل طرفدار صلح است! من اولین سفرم به عنوان رئیس جمهوری آمریکا سفر به سرزمین مقدس بود. این سرزمین یک منطقه مقدس برای همه یهودیان است؛ دیگر روزهای تاریک تاریخ اتفاق نمی‌افتد.