۰ نفر

انتقاد از تهدیدهای ترامپ علیه ایران در مراسم گلدن گلوب

۱۷ دی ۱۳۹۸، ۴:۰۲
کد خبر: 407709
انتقاد از تهدیدهای ترامپ علیه ایران در مراسم گلدن گلوب

مراسم اهدای جوایز سینمایی گلدن گلوب در لس‌آنجلس برگزار شد. پاتریشیا آرکیت یکی از برندگان این دوره، از سخنان تهدیدآمیز ترامپ علیه ایران انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصر ایران، جایزه بهترین فیلم جشنواره گلدن گلوب  به فیلم "۱۹۱۷" رسید. مراسم اهدای جوایز سینمایی گلدن گلوب آمریکا یکشنبه شب (۱۵ دی) در لس‌آنجلس برگزار شد.

به گزارش عصرایران، خانم "پاتریشیا آرکیت" برنده جایزه بازیگر زن نقش مکمل هنگام دریافت جایزه اش در سخنانی از تهدید ایران به وسیله دونالد ترامپ انتقاد کرد.

او بدون اینکه به شکل مستقیم نامی از ایران و ترامپ بیاورد ادامه داد: آمریکا در آستانه جنگ است و رییس جمهور در توییتر تهدید می کند که 52 هدف از جمله هدف های فرهنگی را هدف قرار خواهد داد... جوانان [سربازان آمریکایی] جانشان را به خطر می اندازند و به آن سوی جهان می روند و مردم [ایران] نمی دانند که آیا بمب بر سر فرزندانشان خواهد افتاد یا نه.

«آرکت» در بخشی از سخنرانی خود بیان کرد: «بسیار مفتخرم که در این مکان حضور دارم ...، اما می‌دانم امشب پنجم ژانویه سال ۲۰۲۰، شبی نیست که قرار باشد در کتاب‌های تاریخ به آن بازگردیم.»

ما کشوری را می‌بینیم که رییس‌جمهور آن برای تهدید بمباران کردن ۵۲ سایت از جمله سایت‌های فرهنگی، توئیت می‌کند. مردم جوان آن جان خود را به خطر می‌اندازند و به سراسر جهان سفر می‌کنند. مردم نمی‌دانند که آیا این بمب‌ها بر سر فرزندانشان آوار خواهد شد یا نه.»

«آرکت»‌ در پایان گفت: «از آنجایی که فرزندانم را عاشقانه دوست دارم از همه شما می‌خواهم جهان بهتری را برای آن‌ها به وجود بیاوریم. برای کودکانمان و کودکانشان، باید در انتخابات سال ۲۰۲۰ شرکت کنیم و از همه کسانی که می‌شناسیم عاجزانه بخواهیم در انتخابات سال ۲۰۲۰ شرکت کنند.»‌