۰ نفر

همدردی مردم روسیه مقابل سفارت ایران در پی شهادت سردار +عکس

۱۴ دی ۱۳۹۸، ۰:۴۰
کد خبر: 406885
همدردی مردم روسیه مقابل سفارت ایران در پی شهادت سردار +عکس

در پی شهادت سردار سلیمانی جمعی از مردم روسیه با نثار گل و روشن کردن شمع مقابل سفارت ایران، با مردم ایران ابراز همدردی کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در پی ترور شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران توسط رژیم تروریست آمریکا، جمعی از مردم روسیه با نثار گل و روشن کردن شمع در مقابل سفارت ایران در مسکو با مردم ایران ابراز همدردی کردند.

وزارت خارجه روسیه نیز در واکنش به ترور سردار سلیمانی تاکید کرد که کشته شدن ژنرال ایرانی توسط نیروهای آمریکایی یک اقدام بی پروایانه است که باعث افزایش تنشها در منطقه خواهد شد.

وزارت خارجه روسیه همچنین با مردم ایران به خاطر شهادت سردار سلیمانی ابراز همدردی کرد.

گفتنی است کاظم جلالی سفیر ایران در مسکو  نیز در پیامی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: جنایت وحشیانه و اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی نشان داد آمریکا نه تنها تروریست پرور، بلکه خود نیز بزرگترین دولت ترویستی در جهان است.

گفتنی است، در پی ترور شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس توسط دولت تروریست آمریکا و اعلام سه روز عزای عمومی در کشور، پرچم سفارتخانه ها و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به حالت نیمه افراشته درآمد.

سردار شهید قاسم سلیمانی بامداد جمعه در پی حمله بالگردهای آمریکایی به خودروی حامل وی به شهادت رسید.