۰ نفر

کنست رژیم صهیونیستی منحل شد

۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۷:۴۵
کد خبر: 401310
کنست رژیم صهیونیستی منحل شد

رسانه های رژیم صهیونیستی بامداد پنج شنبه از انحلال رسمی کنست (پارلمان) این رژیم خبر دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، شبکه خبری المیادین بامداد پنج شنبه به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی از انحلال کنست (پارلمان) این رژیم خبر داد.

بر اساس این گزارش، کنست رژیم صهیونیستی انحلال خود را اعلام کرد و برگزاری سومین انتخابات در طول یک سال گذشته را خواستار شد.

این اقدام پس از آن انجام شد که «بنی گانتز» رییس حزب آبی- سفید نیز نتوانست همانند «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود کابینه رژیم صهیونیستی را در مهلت ۲۸ روزه تشکیل دهد و رئیس این رژیم انتخاب فرد مورد نظر را به کنست واگذار کرد.

گفتنی است، درحال حاضر بحران شدیدی در عرصه سیاسی در محافل سیاسی رژیم صهیونیستی در جریان است به طوری که این رژیم مجبور به اتخاذ تصمیم برگزاری سومین انتخابات در طول کمتر از یک سال شده است.

«بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی‌ و سفید رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد: از آنجائیکه نتانیاهو تمایل داشت با در اختیار گرفتن اکثریت پارلمان بعدی، مصونیت از محکومیت قضایی را برای خود به دست بیاورد، اسرائیل را به سومین انتخابات در عرض یک سال کشاند.

رئیس ائتلاف آبی‌ و سفید رژیم صهیونیستی در این خصوص ادامه داد: ما باید با آن مخالفت کنیم... هیچ مجالی برای مصونیت وجود ندارد و قانون مصونیت در اسرائیل باید به‌روز رسانی شده و در زمینه ای که نیاز آن است استفاده شود.