۰ نفر

داوجونز بیش از ۳۵۰واحد جهش کرد

۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۸
کد خبر: 385464
داوجونز بیش از ۳۵۰واحد جهش کرد

شاخص‌های سهام وال استریت در پایان معاملات روز جمعه آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران) پس از این که گزارش اشتغال آمریکا کمتر از آن‌چه انتظار می‌رفت نگران‌کننده بود، جهش کردند.

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، در پایان معاملات روز جمعه آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران)، پس از این که گزارش اشتغال آمریکا کمتر از آن‌چه انتظار می‌رفت نگران‌کننده بود، شاخص‌های سهام وال‌استریت جهش کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، میانگین صنعتی داوجونز ۳۷۲ واحد یا ۱.۴ درصد جهش کرد و در ۲۶۵۷۳.۷۵ واحد بسته شد. اس‌اندپی۵۰۰ با ۱.۴ درصد جهش به ۲۹۵۲.۰۱ واحد رسید و کامپوزیت نزدک هم با ۱.۴ درصد افزایش به ۷۹۸۲.۴۷ واحد رسید.

از لحاظ هفتگی اما، اس‌اندپی و داوجونز سومین هفته افت متوالی خود را ثبت کردند. نزدک توانست به رشد اندک ۰.۵ درصدی دست پیدا کند.

گزارش مشاغل آمریکا که در روز جمعه منتشر شد، نشان‌دهنده رشد کمتر از حد انتظار مشاغل این کشور در ماه سپتامبر بود، اما برای کاهش نگرانی‌های شدید از احتمال رکود اقتصادی آمریکا در آینده نزدیک، کافی بود. اقتصاد آمریکا در ماه سپتامبر ۱۳۶ هزار شغل ایجاد کرد، در حالی که انتظار می‌رفت ۱۴۵ هزار شغل ایجاد کند.