۰ نفر

نامزد انتخابات آمریکا: رئیس جمهور شوم تحریم‌های ایران را لغو می‌کنم

۲ مهر ۱۳۹۸، ۱:۵۰
کد خبر: 382896
نامزد انتخابات آمریکا: رئیس جمهور شوم تحریم‌های ایران را لغو می‌کنم

یکی از نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری 2020آمریکا اظهار داشت در صورت پیروزی در انتخابات این کشور، به برجام باز خواهد گشت و تحریم‌های ایران را لغو می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یکی از نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در تازه ترین سخنان خود اظهار داشت که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تحریم‌های ایران را لغو می‌کند.

«تولسی گابارد» نامزد دموکرات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا دوشنبه شب به وقت تهران در توییتی نوشت: «شدت گرفتن اقدامات تلافی جویانه بین آمریکا و ایران منجر به جنگی می‌شود که برای مردم هر دو کشور ویرانگر خواهد بود. اگر من رئیس جمهور شوم مجددا  به توافق هسته‌ای ایران باز می‌گردم و به تحریم‌ها علیه این کشور پایان می‌دهم تا از فاجعه جنگ دور شویم.»

گابارد  چندی  قبل نیز در مصاحبه با شبکه «سی. بی. اس» با بیان اینکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در حال نزدیک کردن این کشور به تقابل با ایران است، گفته بود که  خروج یک‌جانبه از  «برجام»  اشتباهی بود که ترامپ انجام داد.

کارشناسان معتقدند سیاستمداران حزب دموکرات و جمهوری‌خواه علی‌رغم اختلاف بر سر روش‌های محدود کردن مولفه‌های قدرت ایران، درباره اصل این هدف هم‌نظر و هم‌داستانند.