۰ نفر

نتانیاهو، ترامپ را بابت تصمیم به تحریم‌ ایران ستود

۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰:۲۵
کد خبر: 381730
نتانیاهو، ترامپ را بابت تصمیم به تحریم‌ ایران ستود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دونالد ترامپ به خاطر دستور به وزارت خزانه داری آمریکا در افزایش محسوس تحریم‌های ایران قدردانی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که چشم انتظار اعلام نتایج انتخاباتی است، در اقدامی تازه از تصمیم تازه رئیس جمهوری آمریکا برای تداوم تحریم‌ها علیه «ایران» ابراز خرسندی کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» در فیلمی که از سوی دفتر بنیامین نتانیاهو انتشار یافته، وی به تصمیم جدید «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا درباره افزایش تحریم‌های ایران واکنش نشان داد.

نتانیاهو دراین فیلم اظهار داشت: «اخیرا تجاوز ایران از جمله در "خلیج فارس" افزایش یافته و این برهه زمان دقیق افزایش فشار و تحریم است. خوشحالم که ترامپ این کار را انجام داد.»

این در حالی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه نیز گفت که این رژیم برای کشیده شدن به هرگونه درگیری احتمالی میان ایران و آمریکا به دلیل حمله به تاسیسات نفت سعودی آماده است.

وی که با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مصاحبه می‌کرد، اظهار داشت: «من 360 درجه مراقب امنیتمان هستم و می‌توانم به شما بگویم که ما به طور کامل آماده‌ایم.»

دونالد ترامپ چهارشنبه گفت که به وزیر خزانه‌داری آمریکا دستور داده تحریم‌ها علیه ایران را افزایش دهد. ترامپ در توئیتر نوشت: «همین الان به وزیر خزانه‌داری دستور افزایش محسوس تحریم‌ها علیه ایران را دادم.»