۰ نفر

خانه جدید باراک اوباما چند می‌ارزد؟

۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۱۹
کد خبر: 378539
خانه جدید باراک اوباما چند می‌ارزد؟

باراک اوباما و خانواده اش به یک مکان جدیدی نقل مکان کرده اند که در همسایگی همسایه سابق خود هستند آنها می خواهند این خانه را به قیمت ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار دلار خریداری کنند.

به گزارش وال استریت ژورنال، در هفته گذشته خبر خرید خانه جدید باراک اوباما بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت این خانه در یکی از جزایری قرار دارد که به داشتن استخرهای گران قیمت و سواحل شنی و ماسه ای معروف است  و گویا باراک اوباما میخواهد این خانه را بخرد چراکه با توجه به اخبار محلی اوباما این خانه را برای گذراندن تابستان اجاره کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، این خانواده محل اقامت بسیاری از سیاستمداران آمریکایی از جمله جان کری و خانواده کلینتون بوده است و در حال حاضر پذیرا خانواده اوباما خواهد بود و این اتفاق در حالی میافتد که در همسایگی آنها اعضاء سابق کابینه رئیس جمهور حاضر آمریکا "دونالد ترامپ" زندگی می کنند.

این خانه در جزیره مارتاز وینه‌یارد قرار دارد که که در جنوب کیپ کاد واقع شده است و در ماساچوست قرار دارد. اغلب فقط به نام «وینه‌یارد» خوانده می‌شود، این جزیره دارای زمینی به مساحت ۲۶۰ کیلومتر مربع بوده و از نظر بزرگی پنجاه و هشتمین جزیرهٔ آمریکا و سومین جزیره در سواحل شرق ایالات متحده است.