۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ثروتمندترین شهرهای ایالات متحده را بشناسید

۲۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۱۸
کد خبر: 374537
ثروتمندترین شهرهای ایالات متحده را بشناسید

بلومبرگ لیست ثروتمندترین مناطق ایالات متحده را منتشر کرد.

اقتصادآنلاین - مهسا نجاتی؛ منطقه سیلیکون ولی (منطقه‌ای در حدود 70کیلومتری جنوب شرقی سانفرانسیسکو)، که میلیاردرهایی همچون اریک اشمیت، رئیس اجرایی هیئت‌مدیره آلفابت و شریل سندبرگ، مدیر ارشد عملیات فیس‌بوک در آن زندگی می‌کنند، برای سومین سال متوالی، ثروتمندترین منطقه ایالات متحده شناخته شد.

گفتنی است که شهر آترتون، واقع در ایالت کالیفرنیا، که درآمد متوسط سالیانه خانوار آن در سال 2017، 450.696 دلار اعلام شد در صدر لیست شاخص سالیانه ثروتمندترین مناطق آمریکا که توسط بلومبرگ ارائه شد، قرار گرفت.

شهرک اسکارس‌دیل، واقع در نیویورک، در لیست سال جاری، به جایگاه دوم صعود کرد. همچنین قابل ذکر است که درآمد متوسط سالیانه خانوار این منطقه نیز 30هزار نسبت به سال گذشته دلار افزایش یافت. از ویژگی‌های بارز این منطقه، می‌توان به سیستم آموزشی ممتاز آن اشاره کرد.

جالب توجه است که در این لیست، بیش از نیمی از 100 مناطق ثروتمند ایالات متحده، در نیویورک یا کالیفرنیا قرار دارد. همچنین، تعداد معدودی از مناطق میانه غربی و شرقی، در 20 مورد برتر لیست دیده شدند.

شهر هایلند پارک، واقع در ایالت ایلینوی، که آخرین جایگاه این لیست را از آن خود کرد، میانگین درآمد سالیانه خانوار آن 209 هزار دلار علام شد. جالب توجه است که میزان این شاخص برای صدمین منطقه در لیست سال گذشته، 198 هزار دلار بود.

همچنین در این گزارش اذعان شده که ثروت آمریکا در شش ایالت متمرکز شده است: شهر وستچستر در نیویورک، برگن در نیوجرسی، فیرفیلد در کانکتیکات، شهرستان کوک واقع در شیکاگو، لس‌آنجلس و مونتگومری و ایالت مریلند در مرز واشنگتن.

در لیست ارائه شده، 50 مورد از ثروتمندترین مناطق ایالات متحده را مشاهده می‌کنید؛

photo_2019-08-19_18-09-48