۰ نفر

اعتراف نتانیاهو به ترور رهبران فلسطینی

۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۷:۰۵
کد خبر: 366324
اعتراف نتانیاهو به ترور رهبران فلسطینی

نتانیاهو در گفتگویی به عملیات ترور چهره‌های سرشناس فلسطینی اعتراف کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده است که اگر گروه فلسطینی حماس به آتش بس پایبند نباشد، عملیات نظامی را خیلی زود آغاز خواهد کرد.

نتانیاهو این تهدیدات را در جریان دیدار با هیأت اطلاعاتی مصر عنوان کرده است.

هیأت اطلاعاتی مصر از روز گذشته در خصوص بندهای آتش بس حماس با نتانیاهو گفتگو می‌کرد، هرچند نتانیاهو با اعلام تصمیم خود برای تداوم محاصره نوار عزه، همچنین افزود که اجازه نخواهد داد پولی برای جنبش حماس به غزه منتقل شود.

آتش بس فعلی در نوار غزه پس از یک درگیری کوتاه در اواخر سال میلادی ۲۰۱۸ برقرار شد، هرچند به گفته بسیاری از کارشناسان ترس از شکست و تلفات بیشتر صهیونیست‌ها در مناطق اشغالی باعث شد تا نتانیاهو تن به آتش بس با گروه‌های مقاومت فلسطینی دهد.

در این گفتگو همچنین نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تروریست خواندن گروه‌های مقاومت فلسطین به صراحت به عملیات حذف چهره‌های سرشناس فلسطینی اذعان کرده است.

حذف چهره‌های سرشناس فلسطینی که از طریق ترور و بوسیله رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، از گذشته تا کنون ادامه دارد، ولی هیچ گاه مجامع حقوق بشری و بین‌المللی به این رفتار تروریستی صهیونیست‌ها واکنش نشان نداده‌اند.

ترور شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی و عبدالعزیز رنتیسی از مشهورترین عملیات‌های ترور رهبران فلسطینی توسط صهیونیست‌ها است که هیچ‌گاه از سوی سازمان ملل دنبال و پیگیری نشد.

سکوت و عدم اقدام مجامع بین‌المللی در مقابل صهیونیست‌ها حال باعث شده تا نتانیاهو ضمن آنکه به عملیات حذف چهره‌های فلسطینی اذعان کند، حتی فراتر از آن مدعی شود که این گونه اقدامات در آینده نیز ادامه خواهد داشت.