۰ نفر

نتانیاهو: هرکاری برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام می‌دهیم

۳ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۳۳
کد خبر: 362178
نتانیاهو: هرکاری برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام می‌دهیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با مشاور امنیت ملی روسیه گفت که این رژیم هر کاری برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام خواهد داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در دیدار با «نیکلای پاتروشف» مشاور امنیت ملی روسیه گفت که اسرائیل هرکاری انجام خواهد داد تا مانع از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای شود.

دیدار روز دوشنبه پاتروشف با نتانیاهو در قدس اشغالی بخشی از نشست امنیتی میان مقامات امنیتی آمریکا، روسیه و رژیم صهیونیستی است.

نتانیاهو در دیدار با پاتروشف در دفتر خود در قدس اشغالی گفت: «من اطمینان دارم که روسیه درک می‌کند این برای ما به چه معناست زمانی که یک رژیم خواستار نابودی ما بوده و هر روز در راستای دستیابی به این هدف عمل می‌کند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این دیدار مدعی شد: «اسرائیل به ایران که خواستار نابودی ماست، اجازه نخواهد داد تا در مرزهایمان مستقر شود و هر کاری انجام خواهیم داد تا مانع از دستیابی این کشور به تسلیحات هسته‌ای شویم.»

مرکز مطالعات بین‌المللی «استکهلم» چند روز پیش در گزارش سالانه خود درباره تعداد کلاهک‌های هسته‌ای در جهان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی سال گذشته 10 کلاهک هسته‌ای به زرادخانه خود افزوده به گونه‌ای که در حال حاضر بین 80 تا 90 بمب هسته‌ای و هیدوروژنی دارد.

پاتروشف در این دیدار نیز گفت که روسیه توجه ویژه‌ای برای اطمینان یافتن از امنیت اسرائیل خواهد کرد.

مشاور امنیت ملی روسیه اضافه کرد: «امنیت اسرائیل اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد چون حدود دو میلیون نفر از هموطنان ما اینجا زندگی می‌کنند و اسرائیل ما را از چندین طریق از جمله در سازمان ملل حمایت می‌کند.»

البته پاتروشف هفته پیش گفته بود که در جریان نشست امنیتی در قدس اشغالی، مسکو منافع ایران را نیز مد نظر خواهد داشت.

وی گفته بود: «ایران در سوریه به دعوت رسمی دولت این کشور حضور دارد و به صورت فعال در مبارزه با تروریسم حضور داشته است. بنابراین، البته که ما منافع ایران را نیز مد نظر قرار خواهیم داد.»