۰ نفر

ظریف : تیم ب یک حرف می‌زند و ترامپ حرف دیگر

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۲:۵۲
کد خبر: 353814
ظریف : تیم ب یک حرف می‌زند و ترامپ حرف دیگر

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در صحفه کاربری خود به اظهارات اخیر دونالد ترامپ واکنش نشان داد و گفت :وقتی تیم ب یک حرف می‌زند و دونالد ترامپ حرف دیگری،کاملاً آشکار است که چه کسی نمی‌داند چه فکری کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ روز جمعه در حساب توئیتری نوشت : رسانه‌‌های خبری دروغین با پوشش خبری شدیدا نادرست در مورد ایران به کشورمان ضربه می‌زنند اما دستکم ایران سردرگم شده که چه خبراست، چی درسته، چی نیست. که اتفاقا شاید خیلی هم بد نباشد.
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به این ادعای ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت:«وقتی تیم 'ب'یک حرف می‌زند و دونالد ترامپ حرف دیگری، کاملاً آشکار است که چه کسی نمی‌داند چه فکری باید بکند. 
ما چندین هزار سال است که می‌دانیم چه فکری باید بکنیم و در مورد آمریکا نیز از سال 1953(مقصود کودتای 28 مرداد 1332 ) این را می‌دانیم. در برهه کنونی این اتفاق خوبی است.»
رئیس جمهوری آمریکا پس از بالا گرفتن مباحث مربوط به اختلاف نظرها در کاخ سفید درباره ایران، تلاش کرد با نسبت دادن جعلی به اخبار، بر اصطکاک داخلی کابینه خود سرپوش بگذارد.
دونالد ترامپ پیش از این هم گزارش های نیویورک تایمز و واشنگتن پست را جعلی دانسته و مدعی شده بود: مطمئن هستم ایران به زودی خواستار مذاکره خواهد شد.