بررسی‌های اخیر در خصوص مبلغ دریافتی شرکت‌های هواپیمایی ایالات متحده برای هزینه حمل بار نشان می‌دهد، میزان درآمد به دست آمده از این طریق در سال گذشته نزدیک به پنج میلیارد دلار بوده است.

اقتصادآنلاین  - مهسا نجاتی؛ همواره، مسافران از هزینه‌ بار هواپیما نفرت دارند، اما باید گفت که شرکت‌های هواپیمایی ایالات متحده، هر ساله، در حال افزایش این هزینه‌ها هستند.

بر اساس داده‌های اخیر شرکت حمل و نقل، در مجموع درآمد به دست آمده 11 شرکت بزرگ هواپیمایی در ایالات متحده، از هزینه دریافتی حمل بار مسافران در سال گذشته، 4.9 میلیارد دلار بوده است. بسیاری از این شرکت‌های هواپیمایی همچون آمریکا، یونایتد، دلتا و جت بلو، به طور مداوم در حال افزایش این هزینه‌ها هستند.

گفتنی است که زمانی، وضعیت هزینه حمل بار بسیار متفاوت بود. با نگاهی به آمار این شرکت‌های هواپیمایی در همین خصوص در سال 2010، مشاهده می‌کنیم که این میزان هزینه دریافتی، حدود 2.3 میلیارد دلار بوده که بسیار کمتر از میزان کنونی است.

در نمودار ارائه شده، مقایسه مبلغ دریافتی شرکت‌های هواپیمایی برتر ایالات متحده، برای هزینه بار مسافران، در سال 2010 و 2018 را مشاهده می‌کنید؛

هزینه‌های سرسام‌آور حمل بار هواپیمایی آمریکا