طبق نظرسنجی‌های اخیر در خصوص رتبه‌بندی بهترین کارفرمایان شرکت‌های بزرگ ایالات متحده آمریکا، ، شرکت تجاری زنجیره‌ای مواد غذایی Joe با کسب بالاترین امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، بسیاری از شرکت‌های بزرگ آمریکایی به دلیل محیط‌های نوآورانه و نیاز به نیروی کار با انگیزه، باعث متفاوت بونشان و جذب بهترین استعدادها به خود شده است.

سایت آماری استاتیستا با مشارکت فوربز، اقدام به جمع‌آوری اطلاعات و سنجیدن میزان رضایت حدود 50هزار کارمند ادارات مختلف ایالات متحده آمریکا همچون نهادهای غیرانتفاعی، سازمان‌های دولتی و تعدادی از شرکت‌های چندملیتی، از محیط کار، حقوق و مزایا، شرایط کار و... کرده است. پاسخ‌دهندگان، شرکت‌های مورد نظر خود را در مقیاس 0تا 10 توصیف کرده‌اند.

در سال جاری، شرکت تجاری زنجیره‌ای مواد غذایی Joe، با کسب امتیاز 9.59 از 10 در جایگاه نخست قرار گرفت. این شرکت مزایای ویژه‌ای نسبت به شرکت‌های دیگر برای خدمه تا تاجران بزرگ خود در نظر گرفته است. حقوق متوسط کارکنان این شرکت به طور میانگین 100هزار دلار در سال است. همچنین آنها از بیمه‌های خدمات درمانی و بازنشستگی، و تخفیف‌های قابل توجه فروشگاه برخوردار هستند.

شرکت هواپیمایی Southwest، با کسب امتیاز 9.54 از 10، در جایگاه دوم قرار گرفت. کارکنان این شرکت از مزایایی همچون داشتن حق سفرهای نامحدود برای خود و بستگان، و گرفتن تخفیف از شرکت‌های اجاره‌دهنده خودرو و هتل‌ها برخوردارند.

در جایگاه سوم این رتبه‌بندی، شرکت دارویی Lilly یا کسب امتیاز 9.49 از 10 قرار گرفت.

رتبه‌بندی کامل بهترین کارفرمایان شرکت‌های بزرگ آمریکایی را می‌توانید در نمودار ارائه شده مشاهده کنید؛

بهترین کارفرمایان شرکت‌های بزرگ آمریکایی