۰ نفر

تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد:

ایران تلفن همراه نتانیاهو را شنود کرده است

۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۰۲
کد خبر: 342746
ایران تلفن همراه نتانیاهو را شنود کرده است

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی روز سه شنبه مدعی شد که ایران تلفن همراه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را شنود و تلفن همراه ایهود باراک نخست وزیر سابق آن را هک کرده است.

به گزارش الخلیج آنلاین ، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده که به اطلاعاتی دست یافته که از تلفن همراه 'ایهود باراک' درز کرده است. همچنین از طریق گوشی همراه همسر و پسر نخست وزیر این رژیم، تلفن همراه نتانیاهو را شنود کرده است. 
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، این شبکه تلویزیونی شامگاه روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد: 'نداف ارگمان' رییس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) شخصاً به باراک اطلاع داده که گوشی و کامپیوتر وی هک شده است و برخی طرف های متخصص در زمینه هک با یافتن محتوی گوشی و کامپیوترش، آن را به ایران فروخته اند. 
در همین راستا، برخی گزارش های رسانه ای عبری زبان، حاکی از آن است که ایران با نفوذ به گوشی همراه ساره نتانیاهو همسر نخست وزیر و یائیر پسرش تلفن همراه نتانیاهو را در خانه اش شنود کرده است.
روزنامه 'تایم آو اسرائیل' نیز نوشت: نفوذ به گوشی همراه نتانیاهو چند ماه قبل صورت گرفته و پس از آن که صهیونیست ها متوجه این موضوع شدند، راه نفوذ آن را بستند و بر این موضوع که رسوایی برای امنیت سایبری اسرائیل بود، سرپوش گذاشتند. 
این روزنامه افزود: اگر واقعا این شنود اتفاق افتاده باشد، هنوز مشخص نیست ایرانی ها از طریق آن به چه اطلاعاتی دست یافته اند.
این درحالی است که شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز 23 اسفندماه مدعی شده بود که ایران گوشی تلفن بنی گانتز رئیس حزب 'انعطاف برای اسرائیل' رقیب انتخاباتی نتانیاهو را هک کرده و به تمامی اطلاعات آن دست یافته است.
مأموران شاباک، پنج هفته پیش با گانتز دیدار کرده و به او اطلاع داده‌اند گوشی موبایل او توسط ایران هک شده است.
شبکه 12 تلویزیون این رژیم ادعا کرد که ایرانی‌ ها به تمامی اطلاعات موجود در این گوشی از جمله اطلاعات شخصی و مکاتبات گانتز و اطلاعات حساس موجود در آن دست پیدا کرده‌اند.