۰ نفر

رئیس‌جمهوری که هرگز از خودپرداز استفاده نکرده

۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۶:۲۰
کد خبر: 341959
رئیس‌جمهوری که هرگز از خودپرداز استفاده نکرده

دونالد ترامپ کاندیدای حزب جمهوریخواه آمریکا که این روزها به خاطر رسوایی‌های اخلاقی‌اش بیش از هر زمانی بر سر زبان‌ها افتاده، مصمم است با شکست دادن هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات، جای باراک اوباما را در کاخ سفید بگیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شهروند، در این مطلب ناگفته‌هایی از زندگی دونالد ترامپ که شاید کمتر کسی آن را شنیده باشد، می‌آوریم:  

١- زمانی که کار ساخت برج ترامپ در نیویورک سال ٢٠٠١ به پایان رسید به بلندترین برج مسکونی دنیا تبدیل شد. (این برج ٩٠طبقه است.)

٢- ترامپ صاحب ملک «مار اِ لگو» در پالم بیچ است که ٧٠هزار مترمربع مساحت دارد. این ملک در دهه ٢٠ میلادی توسط غول غلات آمریکا ماجوری مری و در ساخته شده. ساختمان این قصر نزدیک به ٦٠ اتاق خواب دارد.

٣- ترامپ در خیابان مشاهیر ‌هالیوود یک ستاره دارد. این ستاره در ‌سال ٢٠٠٧ به نام او ثبت شد. او دوهزاروسیصدوبیست‌وهفتمین ستاره‌ای بود که به خاطر تهیه‌کنندگی The Apprentice در شبکه NBC  به این افتخار دست یافت.

٤- دونالد ترامپ تاکنون سه بار ازدواج کرده و از این ازدواج‌هایش پنج فرزند دارد. بارون ٩ ساله از همسر فعلی‌اش ملانی است. یک دختر از همسر دومش مارلا ماپلس دارد (تیفانی ٢١ ساله) و سه فرزند هم از همسر اولش ایوانا ترامپ دارد (اریک ٣١ ساله، ایوانکا ٣٣ ساله و دونالد جونیور ٣٧ ساله).

٥- در جریان برنامه «نیمه‌شب» کنون اوبرایان، ترامپ گفت در عمرش هرگز از دستگاه‌های خودپرداز استفاده نکرده است.

٦- دونالد در کودکی و نوجوانی آن‌قدر شیطان بود که والدینش برای این‌که از دستش راحت شوند، او را در ١٣ سالگی به آکادمی نظامی نیویورک فرستادند. او در ‌سال ١٩٦٤ از این آکادمی فارغ‌التحصیل شد.

٧- این ملاک بزرگ در ‌سال ١٩٨٣ تیم فوتبال «نیوجرسی جنرال» را خرید که در آن زمان در لیگ فوتبال ایالات متحده حضور داشت، اما آن لیگ در‌ سال ١٩٨٥ تعطیل شد.

٨- ترامپ در‌ سال ١٩٩٠ در فیلم «ارواح نمی‌تواند» به ایفای نقش پرداخت و جایزه بدترین نقش مکمل مرد را هم از آن خود کرد.

٩- او در ‌سال ١٩٩٦ مدیر اجرایی برگزاری مراسم دختر شایسته جهان، دختر شایسته آمریکا و دختر شایسته نوجوان آمریکا بود.

١٠- در شرط‌بندی که به «نبرد میلیاردرها» معروف است، ترامپ و وینس مک ماهن مالک WWE  (کشتی کچ) با هم شرط‌بندی کردند. هر کدام از آنها یک کشتی‌گیر را انتخاب کردند و قرار شد بازنده سرش را بتراشد. در آن شرط‌بندی ترامپ برنده شد و کمک کرد تا مک ماهن سرش را بتراشد.

١١- دونالد ترامپ طرفدار منع استعمال مشروبات الکلی است و هرگز مشروبات الکلی نمی‌نوشد. برادر بزرگتر او فرد به الکل اعتیاد داشت و همیشه برادرش را از نوشیدن مشروبات الکلی منع می‌کرد. برادرش در نتیجه اعتیادش درگذشت.

١٢- ترامپ ید طولایی در رسوایی‌های اخلاقی دارد، اما یکی از معروف‌ترین آنها رابطه‌اش با «آنا نیکول اسمیت» مدل فقید آمریکایی است. او بین ازدواجش با ایوانا ترامپ و مارلا ماپلس با این مدل هم ارتباط داشته است.

١٣- رئیس‌جمهوری آمریکا در دانشگاه‌های فوردهام و دانشگاه پنسیلوانیا تحصیل کرده و در ‌سال ١٩٦٨ در رشته اقتصاد فارغ‌التحصیل  شده است.

١٤- در ‌سال ٢٠١٥ مجله فوربس دارایی‌های ترامپ را معادل ٤,١میلیارد دلار اعلام کرد که او را در رده ٤٠٥ میلیاردر جهان قرار می‌داد. اما او در اعلام کاندیداتوری‌اش برای ریاست‌جمهوری ثروتش را معادل ٩ میلیارد دلار اعلام کرد.

١٥- دونالد ترامپ هرگز سیگار نکشیده و هیچ ماده مخدری استفاده نکرده است.

١٦- ترامپ عضو فعال جنبشی است که در آن سعی دارند محل تولد باراک اوباما را کشف کنند. او شخصا کارآگاهانی را به‌ هاوایی فرستاده است، تا در مورد این مسأله تحقیق کنند. زمانی که باراک اوباما در‌ سال ٢٠١٤ شناسنامه‌اش را برای عموم منتشر کرد، ترامپ آن را ساختگی دانست.

١٧- ترامپ هرچند از منتقدان پروپاقرص اوباما و دولتش است، اما اخیرا رویه‌ای دوستانه با او در پیش گرفته و از اوباما دعوت کرده هر زمان که دوست دارد در هر کدام از زمین‌های گلفش که می‌خواهد با هم گلف بازی کنند.

١٨-ترامپ یک فوبیای بسیار عجیب دارد. او «گرامافوب» است، یعنی از دست دادن با افراد می‌ترسد. او زمانی که مجبور به این کار باشد، یک تکنیک بامزه دارد و این است که شخص مقابل را به سمت خودش می‌کشد.