۰ نفر

کدام کشورها به مهاجران جدید مسکن رایگان می‌دهد؟

۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۰۱
کد خبر: 341539
کدام کشورها به مهاجران جدید مسکن رایگان می‌دهد؟

در حال حاضر در سراسر جهان، فقط در پنج کشور ایتالیا، ایالات متحده آمریکا، آفریقای جنوبی، جزیره پیت‌کرن(جنوب اقیانوس آرام) و کلمبیا به مهاجران جدید مسکن رایگان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، طبق بررسی صورت‌گرفته توسط وب‌سایت womensArticle، خرید مسکن برای تمام افراد جهان می‌تواند یک حق طبیعی و به صورت یک هدف باشد. با مشکلات اقتصادی اخیر در سراسر جهان، خرید مسکن برای افراد به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. بر اساس بررسی‌های انجام شده مشخص شد برخی کشورها، به ساکنان جدیدی که به تازگی به کشورشان مهاجرت کرده‌اند، مسکن رایگان می‌دهند.

در ادامه، نام پنج کشوری که به مهاجران مسکن رایگان می‌دهند را مشاهده می‌کنید:

ایتالیا

آیا تاکنون درمورد شهر سیسیلی شنیده‌اید؟ این شهر ایتالیا، با جمعیت کم هفت هزار نفری، به افرادی که به قصد اقامت به این کشور مهاجرت می‌کنند، خانه‌هایی که دهه‌ها خالی از سکنه بوده است را واگذار می‌کند.

ایالات متحده آمریکا

برخی ایالت‌های آمریکا همچون گری، ایندیانا و دیترویت می‌تواند برای افراد محل کسب فرصت‌ها باشد. این ایالات آمریکا به افرادی که واجد شرایط مناسب برای کسب شغل و ایجاد درآمد باشند، مسکن رایگان ارائه می‌دهد.

آفریقای جنوبی

بر خلاف ایتالیا و آمریکا، خانه‌های خالی از سکنه خود را تنها به افراد فقیر و واجد شرایط می‌دهد.

جزیره پیت‌کرن pitcairn

این جزیره که مستعمره بریتانیا محسوب می‌شود، در جنوب اقیانوس آرام قرار دارد. جمعیت آن در حال حاضر 50نفر است که به طور مداوم سیر نزولی داشته است. این جزیره نیز به افرادی که تمایل به مهاجرت دارند مسکن رایگان می‌دهد.

کلمبیا

این کشور زیبا که در جنوب آمریکا قرار دارد، همانند آفریقای جنوبی، به افراد فقیر مسکن واگذار می‌کند. این کشور به طور نسبی فقیر محسوب می‌شود اما در سال‌های اخیر به دلیل اهمیت دادن به صنعت توریسم و همچنین رشد نیروی انسانی کمی بهبود یافته است.