۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

مشهورترین شرکت‌های دنیا در سال 2019 کدامند؟

۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۰۱
کد خبر: 341092
مشهورترین شرکت‌های دنیا در سال 2019 کدامند؟

در حال حاضر، طبق لیست ارائه شده در خصوص رتبه‌بندی صد شرکت مشهور دنیا در سال 2019، نام برند لوکس ساعت رولکس، در جایگاه نخست به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، جامعه جهانی کسب و کار در سال گذشته، به دلیل مواجه شدن با بحران‌های متفاوت و به دنبال آن با از دست دادن حجم بزرگی از اعتماد، با رکود عظیمی مواجه شد. با وجود اینکه شرکت‌ها هنوز به طور کامل اعتماد مردم را به دست نیاورده‌اند، اما در سال جاری شاهد بهبود وضعیت هستیم.

تنها یک اشتباه می‌تواند شهرت این شرکت‌های معتبر را در معرض خطر قرار دهد. برای مثال میتوان به اتفاقی که برای شرکت مشهور نایک افتاد اشاره کرد. پس از اینکه کفش کتانی نایک در پای "ویلیامسون" بسکتبالیست مشهور آمریکایی پاره شد، صبح روز بعد، سهام شرکت لوازم ورزشی نایک بیش از یک درصد سقوط کرد و جایگاهش در لیست مشهورترین شرکت‌های جهان، سه رتبه تنزل پیدا کرد.

بررسی‌های سالانه در خصوص شهرت بهترین شرکت‌های دنیا، نشان می‌دهد وضعیت این شرکت‌ها به طور متوسط یک درصد بهبود پیدا کرده است. این مسئله امیدوارکننده است اما بدون شک به اندازه‌ای نیست که خسارت سقوط 1.4درصدی سال گذشته را جبران کند.

بر اساس گزارش انجام شده توسط مرکز تحقیقاتی RI،با نگاهی به رتبه‌بندی 100شرکت مشهور دنیا، شاهد کسب جایگاه نخست توسط شرکت مشهور ساعت‌سازی رولکس برای چهارمین سال متوالی هستیم. این شرکت سوئیسی، با تولیدات خاص خود و تبلیغ محصولات خود توسط افراد مشهوری همچون؛ "جیمز کامرون" فیلمساز، "لیندزی وان" اسکی باز، "مایکل بوبله" خواننده و زیست شناس دریایی سیلویا ارل، توانسته است خود را به عنوان یک برند لوکس در دنیا معرفی کند.

بر اساس جدول ارائه شده درخصوص صد شرکت مشهور در دنیا، پس از شرکت رولکس، لگو در جایگاه دوم، شرکت والت دیزنی در جایگاه سوم و آدیداس در جایگاه چهارم قرار گرفتند. شرکتی که در این رتبه‌بندی پیشرفت چشمگیری داشت Netflix  بود که با 15رتبه ترقی، در جایگاه نهم قرار گرفت.

رولکس