۰ نفر

نتانیاهو: خروج آمریکا از برجام مهمترین رویداد 2018

۲۶ دی ۱۳۹۷، ۲۲:۲۷
کد خبر: 329759
نتانیاهو: خروج آمریکا از برجام مهمترین رویداد 2018

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی در جمع تعدادی از اعضای آیپک گفت که مهمترین رویداد سال 2018در خاورمیانه خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنرانی در جمع اعضای آیپک گفت که مهمترین حادثه سال گذشته در منطقه خاورمیانه، تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای خارج شدن از توافق هسته‌ای با ایران بوده که به افت شدید در اقتصاد ایران منتهی شد.

وی در ادامه مدعی شد که توافق هسته‌ای صندوق‌های ایران را پر از اموالی کرد که به صورت مستقیم به سوریه و حزب‌الله و حماس منتقل شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: رویداد دیگری که اتفاق افتاده عملیات نظامی ما در سوریه بود که با هدف جلوگیری از استقرار نظامی ایران در سوریه بوده است.

صهیونیست‌ها به بهانه مقابله با حضور ایران در سوریه، بارها به خاک این کشور تجاوز کرده‌اند و این درحالی است که بلندی‌های جولان نیز از سال 1967 هنوز در اشغال رژیم صهیونیستی است.

گادی آیزنکوت، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش صهیونیستی اخیرا در گفت‌وگو با روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز اذعان کرد که تل‌آویو هزاران بار به خاک سوریه حمله کرده است.