۰ نفر

پارلمان رژیم صهیونیستی منحل شد

۳ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۳۹
کد خبر: 324214
پارلمان رژیم صهیونیستی منحل شد

سران کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی بعد از به توافق نرسیدن برای حفظ ائتلاف فعلی، تصمیم به انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات در ماه آوریل سال آینده میلادی گرفتند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، درپی نشست امروز (دوشنبه) سران ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی و عدم توافق آنها به حفظ ائتلاف کابینه فعلی «بنیامین نتانیاهو»، انتخابات زودهنگام در فلسطین اشغالی برگزار خواهد شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که درپی این عدم توافق، کابینه و پارلمان این رژیم منحل شده و انتخابات پارلمانی زودهنگام در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ (اواسط فروردین ۱۳۹۸) برگزار می‌شود.

سران ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: «خارج از مسئولیت‌های دولتی و بودجه‌ای، سران احزاب عضو ائتلاف به‌اتفاق تصمیم گرفتند تا کنست را منحل کرده و بعد از یک دوره چهار ساله در اوایل آوریل (۲۰۱۹) انتخابات جدید برگزار شود».

کارشناسان و تحلیلگران صهیونیست معتقدند این مسئله باعث می‌شود که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا نتواند از طرح معامله قرن خود در بازه زمانی 4 تا 8 هفته پیش از انتخابات زودهنگام رژیم صهیونیستی رونمایی کند.