۰ نفر

حمله با چاقو به سه زن در نورنبرگ آلمان

۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۲۲:۰۲
کد خبر: 321905
حمله با چاقو به سه زن در نورنبرگ آلمان

سه زن در شهر نورنبرگ آلمان توسط یک مرد غریبه هدف حمله با چاقو قرار گرفته و به سختی مجروح شدند. به گفته یک سخنگوی پلیس این شهر آلمان آن‌ها به کلینیکی منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفتند. تا به حال مدارکی دال بر تروریستی بون این اقدام یافت نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، پلیس درباره عامل این حمله که در حال حاضر متواری است به شهروندان هشدار داده است. وی احتمالا همچنان مسلح به چاقو است. بسیاری از نیرو‌های پلیس در حال جستجو برای یافتن این عامل حمله متواری هستند. بسیاری از نیرو‌های پلیس با هلیکوپتر عملیات گشت زنی را انجام داده و بسیاری از نیرو‌های ویژه هم در عملیات هستند.

پلیس آلمان برای اینکه هر چه سریع‌تر بتواند عامل این حمله را دستگیر کند یک کمیسیون ویژه تشکیل داده است.

به نوشته رسانه‌های آلمانی این حمله در سه نقطه مختلف از شهر نورنبرگ رخ داد و ظرف چند ساعت سه زن مورد حمله با چاقو قرار گرفتند. البته پلیس این مسئله را منتفی نمی‌داند که هر سه حمله کار یک نفر بوده باشد.

این حملات بین ساعت‌های ۱۹ و بیست دقیقه تا ۲۳ شب گذشته انجام شده و قربانیان آن زنانی در سن ۲۶ تا ۵۴ سال بوده اند. پلیس از این زنان که به سختی مجروح شده اند سوالاتی کرده است، اما چون اظهار نظر‌های متفاوتی کرده اند هنوز به نتیجه‌ای دست نیافته است.