۰ نفر

وزیر امور خارجه گرجستان برقراری رژیم ویزا با ایران را رد کرد

۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۵۶
کد خبر: 321517
وزیر امور خارجه گرجستان برقراری رژیم ویزا با ایران را رد کرد

وزیر امور خارجه گرجستان ، شایعات در مورد برقراری رژیم روادید برای سفر شهروندان جمهوری اسلامی ایران به این کشور را رد کرد.

به گزارش ' آپسنی ' ، داوید زالکالیانی افزود: شایعاتی در مورد بکار گیری رژیم ویزا و اجباری شدن اخذ ویزا از سوی شهروندان ایرانی برای سفر به گرجستان منتشر می شود که نادرست است .

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، این اظهارات به این معنی است که ایرانیان همچنان بدون نیاز به اخذ ویزا می توانند به گرجستان سفر کنند.

** سوء تفاهم ها حل و فصل می شود

وی با اشاره به بروز برخی سو ء تفاهم ها ، اظهار داشت: دولت گرجستان بدنبال یافتن پاسخی برای همه سوءتفاهم های موجود است و در آینده نزدیک همه این مسایل بررسی و حل و فصل خواهد کرد.

وزیر امور خارجه گرجستان گفت: ما بطور مرتب با مسئولان دولت ایران ارتباط داریم و معاون من هم با سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان دیدار کرده است .

زالکالیانی، با اشاره به اینکه همه مسایل مربوط به شهروندان ایرانی در دست بررسی است، افزود: دولت گرجستان در جریان نظرات و اطلاعات طرف ایرانی قرار گرفته است .

پایگاه خبری ' آپسنی در ادامهخاطر نشان کرد که وزارت امور خارجه ایران از شهروندان این کشور خواست تا از سفر به گرجستان به غیر از موارد ضروری خودداری کنند .

این منبع خبری افزود: در 11 ماه سال 2018 به 2 هزار و 345 شهروند ایرانی اجازه ورود به گرجستان داده نشده است .